CK
ScanFlyer Mile High Club
Scanair.no og Scanair.no Forum har mer enn 30.000 besøkende i måneden, og dette har tydeligvis imponert noen. Scanair.no har potensiale til både å tjene penger og gi et mye bedre produkt til sine brukere - noe jeg dessverre ikke har tid til med en liten datter på seks måneder og en krevende jobb. Derfor har jeg takket ja til et meget generøst tilbud fra TV2 Interaktiv som vil overta driften og eierskapet til Scanair.no og forumet fra midten av mai. Jeg vil fortsette som redaktør midlertidig, men etter 1. juni vil jeg kun være (betalt) bidragsyter til siden.
Med på kjøpet får TV2 Interaktiv adresselistene i medlemsregisteret på forumet, men de som ikke ønsker å bli "overtatt" av TV2 kan sende meg en PM så skal jeg fjerne mailadressen fra listen.
TV2 Interaktiv ønsker (betalte) bidragsytere til "nye Scanair.no" og de som er interesserte kan sende meg en mail, så skal jeg ta det videre med de nye eierne.
TV2 Interaktiv lover meg at de skal opprettholde og forbedre Scanair.no, og ikke lage "Nøttavisen" av den. Dette blir spennende, folkens!
Med på kjøpet får TV2 Interaktiv adresselistene i medlemsregisteret på forumet, men de som ikke ønsker å bli "overtatt" av TV2 kan sende meg en PM så skal jeg fjerne mailadressen fra listen.
TV2 Interaktiv ønsker (betalte) bidragsytere til "nye Scanair.no" og de som er interesserte kan sende meg en mail, så skal jeg ta det videre med de nye eierne.
TV2 Interaktiv lover meg at de skal opprettholde og forbedre Scanair.no, og ikke lage "Nøttavisen" av den. Dette blir spennende, folkens!