Scanair-julebord i Seattle

Vi nærmer oss. Værvarselet lyder;
Torsdag og fredag; Sol og fint
Lørdag og søndag; Regnbyger
Temperatur stort sett over null.

Blir det som ifjor, kommer de i etterkant. Det var for travelt under arrangementet til å gjøre det underveis .. ;)

Martin har vel hintet om at det kan dukke opp en liten live-report på turen til SEA :) Men jeg forventer ikke rapporter underveis under arrangementet. Det blir vel mye :cheers: og :musikk og enda litt mer :cheers: så da regner jeg med at det er vanskelig å konsentrere seg om tripreports og slikt :)

Martin har vel hintet om at det kan dukke opp en liten live-report på turen til SEA :)

Jeg begynner vel som jeg pleier: Når innsjekk er foretatt, og kofferten pakkes, så får vi se hva jeg får tid til underveis.. Lover ingenting, men at det blir en rapport fra meg; oh yeah ;)

Og for **** skyld ta bilder ombord, slik du ikke pleier. Blir spennende å høre om SAS har forbedret pre-departure drinken og first meal service som de annonserte for nøyaktig ett år siden.

Jadda :angry: (:D)

Er ikke alltid jeg føler for å sitte å knipse i vei om det sitter folk ved siden av en...

Se forresten på den siste rapporten min; der tok jeg bilder ombord. Faktisk, avataren min, er tatt ombord på den flighten..

(På turen hjem dog, hadde jeg en sidemann, så jeg lot "kameraet" (les: iPhone) ligge. Fant så ut etterpå at han var medlem her..:D)

Last edited:
Yess, satse på det kommer noen bra trip-reports underveis... :)
God tur alle sammen, skulle ønske en hadde hatt tid til å være med selv :(:(

Stor takk til Dag som fikset omvisning på Renton (737) og Everett (747,777,787). På sistnevnte fikk vi nesten 2.5 timer på gulvet mellom ferdige og halvferdige fly, hoder opp i hjulbrønner og vingetanker, sparking på dekk, klapping på vinger, svar på alt vi lurte på og mange gode historier og facts! (Synd kamera måtte ligge i bilen, men bilder på netthinnen har nok de fleste med seg leeeenge)

Takk også til Tommy, Finn Erik, Andreas og andre som har trukket i tråder og organisert. Meget hyggelig opplevelse i Seattle sammen med en meget trivelig Scanair og Flyertalk-gjeng!

I'll be back!

Back