E+ lar seg faktisk bestille via SAS uten aa ringe Plinge Lise...en maa foerst velge billigste pris, saa faar du mulighet til aa velge bedre produkt....
E+ lar seg faktisk bestille via SAS uten aa ringe Plinge Lise...en maa foerst velge billigste pris, saa faar du mulighet til aa velge bedre produkt....
Jeg er jo litt "ny" i dette gamet, men en SEA tur hadde jo vært veldig fristende med både julebord og greier, og jeg har jo disse vennebillettene da ^_^.Hva snakker vi om av kostnader på en slik tur ??
Problemet er at sas.no kun kommer opp med TRF som utreise til SEA fordi det er billigst :drunk: (nå kommer OSL opp med da via CPH-ORD...). De vil vel ikke at OSL-folk skal dra til SEA, da....E+ lar seg faktisk bestille via SAS uten aa ringe Plinge Lise...en maa foerst velge billigste pris, saa faar du mulighet til aa velge bedre produkt....
Jeg kan godt være vennen din....![]()
Ingen fare, jeg kan holde deg i seigmann haanda, jeg dersom den store verden blir litt for stor![]()
Hmm, ser også at AC skal har 6450T/R YVR. I forbindelse med å stå på ski søndag (og mandag), så er jo dette strengt tatt også et alternativ. Hvor lagt er det mellom Seattle og Vancouver?
Hmm, ser også at AC skal har 6450T/R YVR. I forbindelse med å stå på ski søndag (og mandag), så er jo dette strengt tatt også et alternativ. Hvor lagt er det mellom Seattle og Vancouver?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.