Scanair-julebord i Seattle

Re: Seattle - 2009 (non stick/teflon)

Hmmm, dette virker fryktelig morro for en relativ fersking på forumet...

E+ lar seg faktisk bestille via SAS uten aa ringe Plinge Lise...en maa foerst velge billigste pris, saa faar du mulighet til aa velge bedre produkt....

Jeg kan fint velge extra, men de eneste to avgangene man kan velge fra "Oslo" den torsdagen, går fra Torp! Problemet er ikke å velge klasse, men riktig avreiseby..

Jeg er jo litt "ny" i dette gamet, men en SEA tur hadde jo vært veldig fristende med både julebord og greier, og jeg har jo disse vennebillettene da ^_^.Hva snakker vi om av kostnader på en slik tur ??

Regner med at kostnads nivaaet blir omtrent som i fjor...hotell ligger paa USD 155.00 i oeyeblikket pr natt...(Sheraton Downtown (Dette er en god pris)) vi leier en del Mini Vans, i fjor kom vel det paa 30-40 USD pr person inkludert bensin og parkering. Regner med at Boeing sponsor oss i 2009 ogsaa....de hentet oss paa hotellet og kjoerte oss foerst til Renton, saa til Everett og saa tilbake til hotellet. Mat kom vel paa 20-30 USD pr. maaltid i snitt med drikkevarer...det gir deg en idee

E+ lar seg faktisk bestille via SAS uten aa ringe Plinge Lise...en maa foerst velge billigste pris, saa faar du mulighet til aa velge bedre produkt....

Joda, dersom du vil reise via Oslo syd, ja

Skal vi oppdatere i post #1 Ja og kanskje saann at vi har bedre oversikt paa boerjan av traaden?

Kult opplegg! Magefølelsen er at det blir i dyreste laget for meg å komme seg bortover, men det hadde vært en bra anledning for å komme seg til SEA. (klart at man må dit før eller siden uansett…)

Jeg er jo litt "ny" i dette gamet, men en SEA tur hadde jo vært veldig fristende med både julebord og greier, og jeg har jo disse vennebillettene da ^_^.Hva snakker vi om av kostnader på en slik tur ??

Jeg kan godt være vennen din....:p

Problemet er at sas.no kun kommer opp med TRF som utreise til SEA fordi det er billigst :drunk: (nå kommer OSL opp med da via CPH-ORD...). De vil vel ikke at OSL-folk skal dra til SEA, da....

Attachments

• ScreenShot.jpg
    ScreenShot.jpg
    23.7 KB · Views: 305

Hmmm. Ser tur bestilt på LH koster like under 6400kr mens samme turen på Orbitz går for $1024. Spørsmålet er jo selvsagt om det er forskjell i bookingsklasse her (V/W)? Likevel er det vel kanskje verdt de 6-700kr ekstra for 100% opptjening kontra 25%? Hmmmm.

Ingen fare, jeg kan holde deg i seigmann haanda, jeg dersom den store verden blir litt for stor :p

Harstadværinger er i grunnen ganske morosame....:D Når man er vant til en liten by som Tromsø så blir det litt skummelt å reise ut i den store verden^_^

Det hadde vært kjekt å ta seg en tur, men det hadde egentlig passet meg bedre helgen etter (men sånn er nå livet) når jeg uansett hadde en tanke om konferansedeltakelse i SFO. Jeg får vel se på mulighetene.

Hmm, ser også at AC skal har 6450T/R YVR. I forbindelse med å stå på ski søndag (og mandag), så er jo dette strengt tatt også et alternativ. Hvor lagt er det mellom Seattle og Vancouver?

Er jo veldig lenge til dette, og for meg som vanligvis planlegger en tur 10min før avreise, så kan jeg ikke love noe enda.
Men det var jo riktig hyggelig i år, så sannsynligheten er nok rimelig stor for at jeg kommer bortom. :)

Hmm, ser også at AC skal har 6450T/R YVR. I forbindelse med å stå på ski søndag (og mandag), så er jo dette strengt tatt også et alternativ. Hvor lagt er det mellom Seattle og Vancouver?

Mener det er ca tre timers tur, alt ettersom hvor mye trafikk det er.
Har holdt meg litt i kulissene her ang. å bestille biletter, men får jeg den jobben jeg har søkt på, så skal dere ikke se bort ifra at jeg stiller opp på julebordet! :):USA

Last edited:

Sleng på en drøy time...

Jeg kjørte denne for noen år siden og det er ganske variabelt hvor ille det er med kø på veien der med grensen, men turen er fin. :)

Jeg ble grillet på vei ned igjen til SEA da jeg hadde vært opp til YVR for to døgn med en leiet Volvo S80 og knapt baggasje, de var besatt på å finne dop i bilen og gikk rimelig tøft til verks i å spørre meg ut.

-A

Jeg har til gode å besøke SEA og dette virker som en fin mulighet til å ta seg en tur. (at jeg må score noe helt sinnsykt med "wife pints" ref. Kongen av Queens for å få reise er en annen sak - men det er mange månder til..... og det er etter jul [apropos det, jeg har noen 1:400 og 1:500 modeller til salgs (SAS retro A319 1:400, SAS DC-0 drage og drage sølv 1:400, Gofly 737-300x3 og Amakusa Dash 8-100) - de kan kanskje være med å finansiere den sjuke julegaven til Fru CK som må til for å få utreisetillatelse]

Last edited by a moderator:

SEA-Vancouver gjør vi selvsagt med innleid Goose fra Pacific Coastal!!! Jeg har fåt charter-pris!

Back