gustavf Moderator Medlem 30 May 2010 #2 Mulig jeg har fulgt dårlig med, men hva gjorde Saudi Arabian på OSL?
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 30 May 2010 #3 gustavf said: Mulig jeg har fulgt dårlig med, men hva gjorde Saudi Arabian på OSL? Click to expand... Miljøkonferanse i Oslo. Araberne valgte å bli her noen dager ekstra, men nå har fuglen fløyet.
gustavf said: Mulig jeg har fulgt dårlig med, men hva gjorde Saudi Arabian på OSL? Click to expand... Miljøkonferanse i Oslo. Araberne valgte å bli her noen dager ekstra, men nå har fuglen fløyet.
Airbus 330 ScanFlyer Dusty Medlem 30 May 2010 #4 ENGM 911 said: Miljøkonferanse i Oslo. Araberne valgte å bli her noen dager ekstra, men nå har fuglen fløyet. Click to expand... Og akkurat nå lander den i Berlin ser jeg...
ENGM 911 said: Miljøkonferanse i Oslo. Araberne valgte å bli her noen dager ekstra, men nå har fuglen fløyet. Click to expand... Og akkurat nå lander den i Berlin ser jeg...
Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 30 May 2010 #5 Saudi? Har de flyvertinner i Burka, eller? Saudi har vel også vært her i forbindelse med hadj-reiser mener jeg å huske. BF:cool2
Saudi? Har de flyvertinner i Burka, eller? Saudi har vel også vært her i forbindelse med hadj-reiser mener jeg å huske. BF:cool2
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 30 May 2010 #6 Gutta, dette er faktisk ufint av oss å ikke kommentere bildene, så herved kommer min kommentar på bildene; meget bra jobbet. Imponert av at du rakk begge maskinene som brukte hver sin bane.
Gutta, dette er faktisk ufint av oss å ikke kommentere bildene, så herved kommer min kommentar på bildene; meget bra jobbet. Imponert av at du rakk begge maskinene som brukte hver sin bane.
Halvorsn ScanFlyer Molded 30 May 2010 #9 Gode bilder! Men har NAX begynt med ny paint av sine gamle -300?! :O