Har ikke folk sett en A340 før, eller?Jeg beundrer engasjementet.
Ikke alle som er like bortskjemte som dere nede på OSL. Hyggelig for de i nord med noen godbiter i blant også![]()
Når er vi vel ikke så bortskjemt med A340 på OSL heller, men.
AHH de tok en sving, touchdown rett på takeoff igjen! Du kan si hva du vil men jeg har litt jubelstemning i kråsen nå, glad jeg har utsikt rett på flyplassen gitt![]()
*litt raskere puls enn vanlig*
Mener du å si at de gikk en runde rundt og gjorde en touch and go...? I så fall var det en meget hyggelig gest for flyinteresserte i Tromsø.Jeg ville nok tatt turen ned om jeg hadde vært i Tromsø.
Slike charteroperasjoner blir kanskje vanligere for SAS fremover ettersom etterspørselen på egne ruter har stupt. På sikt vil de kanskje disponere et langdistansefly som delvis brukes på charter med turister fra Asia, delvis på skandinaver som skal til Brasil og andre steder.
Jepp!Beklager min overentusiastiske forklaring (får unnskylde meg med at jeg er blond jente, hahaha). Veldig veldig hyggelig, håper de vet vi setter stor pris på det!
![]()
Unnskyldning akseptert...Vi får sørge for at FBU 4EVER overbringer meldingen til sine kollegaer som satt i den spisse enden av flyet.
HVA!? Sitter de bak?!
-A
Helt klart -KRF, det er sikkert og visst!:up: Det var forresten artig å treffe dere!Joda har sett en A340 før, men ikke på den lille flyplassen i Tromsø...
Er jo en merkedag for Tromsø Lufthavn og SAS, dette er jo noe som går inn i historiebøkene.
Desverre var det et elendig bilde der. Du kunne jo sendt et av dine, du hadde jo en flott serie på bildeforumet. Velkommen hit forresten, det trengs litt nytt blandt Tromsøspotterne!Til å være byens største avis var det et jævlig dårlig bilde![]()
De tok (desverre) ikke noen touch and go, men en flott lowpass!AHH de tok en sving, touchdown rett på takeoff igjen! Du kan si hva du vil men jeg har litt jubelstemning i kråsen nå, glad jeg har utsikt rett på flyplassen gitt![]()
*litt raskere puls enn vanlig*
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.