Dag Viking
ScanFlyer Mile High Club
Re: På besøk til Conrad med Swiss og Thai
Startet frokosten med en kaffe
Selvsagt omelett, var vel 10. dagen på rad
Moet og appelsinjuice
Så var det på tide med litt knaing, her er venterommet
Temmelig folketomt
Ba om skulder og nakkemassasje, men ble overtalt av thai-damene til å velge full pakke
Diverse stash i massasjerommet
Badekåper, prøvde ikke de
Dusjen var stor nok for 3-4 personer
Anbefaler i alle fall en skikkelig behandling i spa'et, det var meget bra.
Deretter var det på tide med mer mat. Fant frem til restaurant-delen, har ikke lagt merke til den tidligere. Riktig så pent
Den var også folketom
Utsikt ut til resten av loungen
Så ingen der i løpet av oppholdet, lurer på hvor mange gjester de har der pr dag. Kanskje mest populært før nattavgangene til Europa
Thai har jo temmelig variabel (og sjelden imponerende) mat om bord, så det var greit å få et skikkelig måltid før avgang. Startet med suppe og champis. Tror det var Shrimp Wonton Soup jeg hadde.
Grilla and med nudler, samme som jeg hadde i loungen i fjor sommer. God mat var det i alle fall. Vinen var Bel-air Bordeaux.
En annen valgmulighet, stekt ris med skinke
Tok noen bilder av buffeten også, men kvaliteten er ikke så bra. Fant ut det var litt for drastisk å løfte på lokkene for å ta bilde av det som var under
Startet frokosten med en kaffe

Selvsagt omelett, var vel 10. dagen på rad

Moet og appelsinjuice

Så var det på tide med litt knaing, her er venterommet

Temmelig folketomt

Ba om skulder og nakkemassasje, men ble overtalt av thai-damene til å velge full pakke

Diverse stash i massasjerommet

Badekåper, prøvde ikke de

Dusjen var stor nok for 3-4 personer

Anbefaler i alle fall en skikkelig behandling i spa'et, det var meget bra.
Deretter var det på tide med mer mat. Fant frem til restaurant-delen, har ikke lagt merke til den tidligere. Riktig så pent

Den var også folketom

Utsikt ut til resten av loungen

Så ingen der i løpet av oppholdet, lurer på hvor mange gjester de har der pr dag. Kanskje mest populært før nattavgangene til Europa

Thai har jo temmelig variabel (og sjelden imponerende) mat om bord, så det var greit å få et skikkelig måltid før avgang. Startet med suppe og champis. Tror det var Shrimp Wonton Soup jeg hadde.

Grilla and med nudler, samme som jeg hadde i loungen i fjor sommer. God mat var det i alle fall. Vinen var Bel-air Bordeaux.

En annen valgmulighet, stekt ris med skinke

Tok noen bilder av buffeten også, men kvaliteten er ikke så bra. Fant ut det var litt for drastisk å løfte på lokkene for å ta bilde av det som var under