SAS vinterprogram 18/19

Re: SAS vinterprogram 2018/2019

Det ligger rimelig mye industri i "området" der, vi har teknikkere der nede på kurs i hytt og gevær..
Der er flere industriarbejdspladser bare i trekantområdet som Billund er en del af, end Aarhus, Odense og København tilsammen.

Ja, Aarhus og Odense måske, men IKKE København.

Det er DI Dansk Industri der påstår det. De må vel vide noget om det.

Trekantområdet har flere industriarbejdspladser end Aarhus, Odense og København til sammen.

http://www.mynewsdesk.com/dk/trekan...er-giver-trekantomraadet-topplacering-1545843

Det er faktisk flere industribeskæftigede end København, Aarhus og Odense tilsammen, lyder det fra direktøren.

https://www.idag.dk/article/view/302575/fremgang_i_trekantomradet_giver_problemer

Malaga-Tammerfors/Tampere blir1x ukentlig med SAS Ireland

SK6019 TMP1535 – 1925AGP 32A 6
SK6018 AGP0900 – 1445TMP 32A 6

Har SAS bestemt seg for aa slutte med OSL-WAW allikevel? Jeg finner kun noen direkteavganger rundt jul etter at vinterprogrammet starter.

Jeg håper ikke det er tilfellet. Jeg trodde de skulle øke til WAW etter sommeren?

Jeg ser forøvrig at SAS har lagt til et par rundturer OSL til OTP og BUD rundt juletider også.
Noen som vet om de vil fortsette å fly disse mer jevnlig?

Jeg finner fortsatt kun billetter rundt jul med SAS. Det ble vel for hard konkurranse med Norwegians daglige og LOTs to daglige. LOT virker som de gjoer det bra her. Det er satt inn stoerre EMB fly (195) og en tur jeg skal med i begynnelsen av september er det satt opp 737-800.

SAS vinterprogram 2018/2019

Nå kommer det selvsagt an på andre ruter flyene flyr, men SAS burde heller satset på ARN-WAW, kun LOT flyr der og prisene er klart høyere enn til OSL.

Sent from my iPhone using Tapatalk

SAS vil sende 2 NRT-CPH flighter til Kiruna i desember, så samme opplegg som BGO om sommeren, bare det vel her er nordlysturister

https://www.routesonline.com/news/3...ds-one-way-tokyo-kiruna-charters-in-dec-2018/

SAS Scandinavian Airlines in late-December 2018 is operating scheduled charter flights between Tokyo and Sweden, which sees the A340-300 operates one-way Tokyo Narita – Kiruna flight, replacing nonstop service to Copenhagen. Service to Kiruna is scheduled on 23DEC18 and 30DEC18.

SK984 NRT1230 – 1425KRN 343 23DEC18/30DEC18

hvordan kommer de her folk hjem igen? eller er det en del af en større rundt i Skandinavien vej juletid tur?

Du svarte på ditt eget spørsmål i ditt andre spørsmål. De reiser som en rundreise og flyr f.eks. hjem ARN-CPH-NRT. Flyet fra Kiruna til CPH går tomt, i alle fall det som har vært tilfelle fra BGO.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Ser at Oslo-Alanya, i alle fall lørdagsavgangen, flys med A320-200 i W-formasjon - København-Alanya-Oslo-Alanya-København.

Sammenliknet med nye ruter i vinterprogrammet i fjor, merker jeg meg at Stockholm-Chambéry, København-Fuerteventura og Stockholm-Eilat ikke gjenåpnes denne vinteren, men Stockholm-Funchal, Helsinki-Malaga, Tromsø-København og København-Tenerife flys igjen denne vinteren.

Back