SAS utvider IC-flåten med en A340 - LN-RKP

Re: SAS utvider IC-flåten med en A340

Misset den, men stemmer nok det. Men, med det total antallet seter er det mulig at SK i hvert fall har revet ut en rad M for å få bedre beinplass for Y i hvert fall?

Det vil være hårreisende om de ikke har gjort det.

Har vi noen interiørbilder av maskinen etter den kom til CPH?

Blir 3-klasse config på denne, ja! 42C/32Y/174M :)

Er dette offisielt, kilde?

Flyet hadde opprinnelig 42C/222M config, hvis dette stemmer blir det 16 færre seter (to rader mindre) i Y/M.

Flyet hadde opprinnelig 42C/222M config, hvis dette stemmer blir det 16 færre seter (to rader mindre) i Y/M.

LN-RKP får en konfig som heter 3435A som er 42C32Y174M, på Europa-ruter så har den konfig 3435B som er 42C206M.

Attachments

• 3435.jpg
    3435.jpg
    37.7 KB · Views: 2,034

Eriksan: Sjekk setekartet på SK 935 den 11.april så ser du konfigurasjonen.

Siden man har tatt seg bryet med å hente inn en ny maskin med annen kabinkonfigurasjon, er det sjanse for at SAS vil finne på å overta enda en 340 fra LAN? Målet deres har jo vært å etablere én ny IC-rute i året, og da har de vel sjansen nå siden de maskinene skal ut og passer LN-RKP.

Etter alt styret og forsinkelsene som har vært med denne, vil jeg anse det som svært lite sannsynlig ...

Etter alt styret og forsinkelsene som har vært med denne, vil jeg anse det som svært lite sannsynlig ...

Men det kan vel være noen "lessons learnt" som gjør eventuelt neste inntak en del smidigere/lettere?

Mulig det, men mesteparten av dette foregikk vel mellom LAN og Airbus...

Så vidt jeg kan se, har de gjort om på partition-wall i CC mot fwd galley fra burgunderød/kirsebær-treaktig til hvit.

Leser meg frem til at alle setene vil ha entertainment system 'on-deman', men at film-/serieutvalget blir noe redusert fra den ordinære LH-flåten i april. For å kompansere for dette, vil kun nye filmer/serier være å finne på LN-RKP entertainment system. Smart.

Det finnes ingen espresso maskin på dette flyet og det blir derfor ingen business buffe slik praksis er på SAS sin LH-flåte. Kan nok også være praktisk med 3 galley, fremfor kun 2. Noen som vet om det hvor AP har sin VCC på denne maskinen?

1st rev flight med LNRKP er faktisk idag
SK681/SK682 til og fra ROM
Hilsen Ole

En A321 er ude af drift....LNRKP skal flyve samme rute søndag
Booking tal retfærdiggør byttet
ilsen Ole

Tro mig jag tar inte fel. Det blir INTE business kabin på dessa flighter.

Men C og Y kabinen ble brukt til SAS Pluss på SK681/682 den 23MAR14 :D
Ble vel en veldig behagelig tur på Pluss passasjerene til og fra Roma.

Back