SAS utvider IC-flåten med en A340 - LN-RKP

Re: SAS utvider IC-flåten med en A340

Og hvem knipser det første bildet av maskinen på skandinavisk jord?

Var forbi i eftermiddag, men den var ikke at se nogle steder. SAS hangarerne havde lukkede porte, så måske den blev kørt direkte i hangar.

Skal fly CPH-EWR SK901 3 april, det er satt opp a340 på denne flighten, er det noen mulighet for at LN-RKP blir brukt her?

btw er det noen mulighet for å se hvilken maskin som blir brukt på forskjellige flighter før man går ombord, og isåfåll hvor langt i forveien kan man med sikkerhet vite hvilken maskin som blir brukt på en aktuell flight?

Skal fly CPH-EWR SK901 3 april, det er satt opp a340 på denne flighten, er det noen mulighet for at LN-RKP blir brukt her?

btw er det noen mulighet for å se hvilken maskin som blir brukt på forskjellige flighter før man går ombord, og isåfåll hvor langt i forveien kan man med sikkerhet vite hvilken maskin som blir brukt på en aktuell flight?
Så bliver du nødt til at ændre rejserute...
LNRKP er sat op til SK943/SK944....men jeg skal med den den 20junii...håber jeg...den er sat til en flight jeg har planlagt at flyve med
Hilsen Ole

För info så är businesssektionen blockerad på intraskandturerna. Det blir bara Plus och Go.

För info så är businesssektionen blockerad på intraskandturerna. Det blir bara Plus och Go.

Helt säker på detta? I så fall avbokar jag direkt.
När jag väljer säte (se bild), får jag fortfarande upp Business-sektionen på Plus-biljett.

Attachments

• Capture.JPG
    Capture.JPG
    19.7 KB · Views: 1,452

Det är en källa så säker att jag tror på den. Alla system är inte uppdaterade ännu.

Så bliver du nødt til at ændre rejserute...
LNRKP er sat op til SK943/SK944....men jeg skal med den den 20junii...håber jeg...den er sat til en flight jeg har planlagt at flyve med
Hilsen Ole
Det kan ikke siges med 100 pct sikkerhed før omkring 3-4 timer før afgang.
Teknisk og planerings mæssig kan jeg godt se hvilket individ der bruges til , lad os sige , SK935 den 20 juli, men der kan jo opstå fejl på flyet, som gør at der foretages et flybytte...Dette kan i og for sig foregår mange gange..flex kan det jo godt være LNRKP der er langtidsplaneret til denne rute, men det kan allerede ændres i morgen...
Derfor er det først 100 pct sikkert hvilket fly der skal flyve en specific rute 1-2 timer før afgang....sådan cirka....
Hilsen Ole

Tror det er setene Twin Otter tenker på.
Og med 32 seter (=8x4) har han vel rett.

Tror det er setene Twin Otter tenker på.
Og med 32 seter (=8x4) har han vel rett.

Misset den, men stemmer nok det. Men, med det total antallet seter er det mulig at SK i hvert fall har revet ut en rad M for å få bedre beinplass for Y i hvert fall?

Back