SAS to Launch San Francisco Service in S13

Jøss, dette var overraskende!

Syntes jeg nylig leste at Gustavsson sa at det ikke ble noe longhaul expansion, så kommer denne.

En annen stor nyhet er at kveldsavgang til Newark kommer tilbake 3 ganger i uka, håper virkelig dette stemmer.
 
Så ikke den komme.
Litt rart at SK909 ikke går tidligere på dagen, for de som skal videre eller prøve å få en hel (arbeids)dag i NYC. Rundt 10 burde jo være sent nok til å få connections inn til CPH.

Edit: Skeptisk jeg også. Eneste kan være at de lar UA får IAD eller ORD-ruta, evt på wet-lease?
Kabalen går i alle fall ikke opp slik kortene er stokket i dag.

Blir det en realitet skal jeg kjempe hardt for å bruke opp CT til SFO neste år!
 
Last edited:
Skeptisk, og har tatt en "Beirut" igjen? Finner ingen offisiell informasjon fra SAS.

For ikke snakke om at dette (10 daglige CPH-EWR også) krever to individer til i flåten. Så uansett h or mye jeg ønsker både SFO og kveldsavgangen til EWR tilbake har jeg ingen tro på dette. Og det lukter tastefeil og pøsefingre på lang vei! Noen som vil vedde mot meg? Legger en øl i potten
 
Last edited:
Lyn fra klar himmel! Flott nyhet. Hvor får de kapasitet fra? Gjennom reduksjoner på andre ruter eller har de fått tilgang på en ekstra maskin?
 
Supert om det skjer, men har vi hørt det før...?

Skal forresten SAS kjøpe/leie inn nytt materiell, for det de sitter med i dag er vel allerede såpass utnyttet at det ikke lar seg gjøre? Eller skal eksisterende destinasjoner legges ned?
 
Mærkeligt at SAS ikke er kommer ud med den officielt... Og hvad bliver det på bekostning af...

Men uanset, så kan man booke den på SAS' hjemmeside...

picture.php
 
Gratulerer til SAS. Blir spennende å se hvordan kabalen skal gå opp. Kanskje kutter de ORD fra ARN?
 
Og SK901/902 tilbage igen.

Er positiv skeptisk, men fantastisk hvis det sker...

Dog meget mærkeligt at der ikke er noget officielt fra SAS..
 
Det bliver spændende og se om der denne gang er noget om snakket....
Havde håbet på SEA og måske LAX...
MEn fra S13...det krævet et fly mere, og rygter vil vide at SAS skal have en A340 mere og hurtigst muligt..Det skulle blandt andet være for at undgå en situation som den SAS er i lige nu med deres A330/340 trafik....og der er jo TG a340 ledig i BKK...Det er godt nok -500 men "i nøden lærer nøgen kvinde jo også at spinde" ??

Hilsen Ole
 
Og SK901/902 tilbage igen.

Er positiv skeptisk, men fantastisk hvis det sker...

Dog meget mærkeligt at der ikke er noget officielt fra SAS..

Kanskje det bare er websiden som hoster opp litt gamle ruter? Det har da vært rarere feil på siden før. :P
 
Lyn fra klar himmel! Flott nyhet. Hvor får de kapasitet fra? Gjennom reduksjoner på andre ruter eller har de fått tilgang på en ekstra maskin?

De trenger mer enn en maskin. 6 ukentlige SFO og en økning til 10 ukentlige på EWR krever ihvertfall halvannen maskin. Og med mindre det er snakk om kutt andre steder må da to andre maskiner inn

Gratulerer til SAS. Blir spennende å se hvordan kabalen skal gå opp. Kanskje kutter de ORD fra ARN?

Det er ikke nok, se svar over.

Havde håbet på SEA og måske LAX...
MEn fra S13...det krævet et fly mere, og rygter vil vide at SAS skal have en A340 mere og hurtigst muligt..Det skulle blandt andet være for at undgå en situation som den SAS er i lige nu med deres A330/340 trafik....og der er jo TG a340 ledig i BKK...Det er godt nok -500 men "i nøden lærer nøgen kvinde jo også at spinde" ??

Hilsen Ole

Verken LAX eller SEA er Star hubber, så å tro på de skyldes vel mer gammel nostalgi enn noe annet

Og SAS kan umulig være så tjukke i hodet at de ta enn to -500 i flåten. Selv om nøden lærer naken kvinne å spinne, så trenger man ikke spise møkk av den grunn
 
Kanskje det bare er websiden som hoster opp litt gamle ruter? Det har da vært rarere feil på siden før. :P

Med SAS' website ved man aldrig, så jeg tror ikke på noget før det er endeligt bekræftet.. eller for den sags skyld før første fly er lettet ;)
 
Med SAS' website ved man aldrig, så jeg tror ikke på noget før det er endeligt bekræftet.. eller for den sags skyld før første fly er lettet ;)

Snakket akkurat med en på SAS Kundesenter, og da jeg spurte om direkte til SFO i 2013, sa han at man kommer dit med samarbeidspartnere via Newark.. Så sa jeg at i systemene deres stod det direkte, og da sa han "Jammen, da er du selvfølgelig velkommen på denne ruten" ;-)
 
Back
Top