Hvor går turen neste gang? Mandag 9. april legger vi ut en million billige billetter til alle destinasjonene våre. Følg med på mailen din og på sas.no.
Vennlig hilsen SAS
WE ARE TRAVELERS
Hadde endel hull på reiseplanen utover høsten så jeg slo til med 3 bookinger på flighter jeg har fulgt med på. På det jeg booket gikk de ned ca. 1000 på IC, men for de to turene i Europa ble prisen for aktuelle flighter ikke satt ned i det hele tatt selv om laveste tilgjengelige pris ble redusert.Noen som fant noen gode tilbud? Et par hundrelapper reduksjon var ikke så imponerende akkurat, i alle fall ikke IC.
Athen er jo også tilgjengelig til 549,-, Gdansk og Warsawa til 349,- og for Berlin ligger det her og der flighter til 399,- helt ut mars 2019.Now or Never:
OSL-Athen/Berlin/Gdansk/Warszawa til hhv. 699/399/399/399
Athen er ny(?) og har kanskje minst tilgjengelighet etter litt kjapp titting![]()
Reiseperiode: 1. august – 31. oktober 2018
Var det ikke noe "Now or never" sist torsdag? (7.juni) Var på reisefot og glemte å sjekke. Hva var det i så fall?
Mulig feil tråd. Fant ingen andre i forbifarten.
Kjøpte en bonusbillett med 50% rabatt som måtte rebookes til andre datoer.
Etter at ny (bonus)billett er utstedt står det nederst på nye billetten: Endorsement/Restrictions: SAS EUROBONUS AWARD/RBKNG RESTRICTIONS
Noen som vet hva de restriksjonene innebærer i praksis?
Begrenset av Eurobonus sine award-regler mht rebooking og kansellering.