SAS tilbudstråd 2016 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS tilbudstråd 2016 (vanlige billetter og EB-tilbud)

9. juni 2015
"Velg mellom 1 000 000 bonusreiser med opptil 50 % rabatt, f.eks. til Stavanger, Tokyo, Chicago, London og Paris. Poengpris fra 5 000 poeng t/r innenriks i SAS Go, skatter og avgifter tilkommer."

6. juni 2014
"50 % poengrabatt til Stockholm og København i somme"

Så det kommer kanskje noe neste uke.

Supert! satser på det :-)

Om noen er på LH M&M så har de tilsvarende godbiter for sommer/høst.

http://www.meilenschnaeppchen.com/index.php?lang=en

Åjåjåjnæmmenææææ

åj åjååjjj

Det er første gang jeg ser hva LH hoster opp... det er jo dødsbra. Synd jeg aldri i verden vil klare å oppnå Senator status. I hvert fall ikke uten å faktisk måtte fly masse Lufthansa også, noe jeg egentlig ikke har såååå lyst til :(

Men bonustilbud i business longhaul - se det har jeg lyst på. Masse sånt, please

åjåj

SAS flyr til 35 land (4 utenfor Europa). BA til 80 land.
Lufthansa Group flyr til 101 land, Turkish Airlines til 113 land.

Nuff said.

SK Plus igjen, kan virke som om de gjør Plus og Go annen hver uke :)

Oslo - én vei
GDANSK929,-
PARIS979,-
Trondheim - én vei
STOCKHOLM899,-

Bestill i dag kl. 18-24 (bestillingen må være gjennomført innen kl. 24:00). Reis 20/6-16/12 2016. Begrenset antall plasser.

Asia på tilbud idag på Now or Never

Asia på tilbud idag på Now or Never

Mer nøyaktig:
Beijing: 4250,-
Hong Kong 4429,-
Shanghai 4650,-
Tokyo 5625,-
Reiseperiode: W17 aka slutten av oktober og ut mars 2017

For < 1 år siden fløy vi til HKG for 2700… :P

Mer nøyaktig:
Beijing: 4250,-
Hong Kong 4429,-
Shanghai 4650,-
Tokyo 5625,-
Reiseperiode: W17 aka slutten av oktober og ut mars 2017

For < 1 år siden fløy vi til HKG for 2700… :P
Prisene er bedre enn det. PEK til 2487,-, NRT 2983,-, osv Gode priser også fra distriktene.

Kristiansand - Hong Kong 2300
Oslo - Hong Kong 2200
Kristiansand - Tokyo 2800

DAMN!

Last edited:

Kristiansand - Hong Kong 2300
Oslo - Hong Kong 2200
Kristiansand - Tokyo 2800

DAMN!

Hvor fant du disse prisene?
Jeg fant 2700,- i desember når jeg gikk via Secret Flying sin hjemmeside og videre til Momondo. Fant derimot ikke noe så billig som 2200,- til HKG.

Last edited:

Hvor fant du disse prisene?
Jeg fant 2700,- i desember når jeg gikk via Secret Flying sin hjemmeside og videre til Momondo. Fant derimot ikke noe så billig som 2200,- til HKG.

Jeg booket for 2250 til HKG 3-17 desember.

Det ble julehandling i HKG fra Oslo i desember for 2487, og en liten tur til Tokyo i februar for 2983. Meget fornøyd med dette salget, god start på ny periode med opptjening av fortsatt Diamant ;)

10000 deilige Eurobonus-poeng fra Fjordkraft tikket inn på konto 5 dager etter jeg registrerte meg for avtalen, lenge før strømleveransen som først starter etter 14 dager.

http://www.fjordkraft.no/sas-eurobonus-kampanje

Ser at Fjordkraft kjører kampanje igjen, hvor man får 10000 EB-poeng for å inngå den relativt dårlige strømavtalen, som man kan si opp etter 3 måneder.

Jeg har lest avtalevilkårene, men kunne ikke helt finne noe i klartekst som sa noe om man får poengene selv om man er kunde hos Fjordkraft allerede, men bytter til denne EuroBonus-avtalen?
Noen som har erfaring med det?

Leste lenger opp i denne tråden at strømmen ble ca 40% dyrere med denne avtalen. Er det verdt "strevet"? Eller er det relativt billig for 10000 poeng?

http://www.fjordkraft.no/sas-eurobonus-kampanje

Jeg har lest avtalevilkårene, men kunne ikke helt finne noe i klartekst som sa noe om man får poengene selv om man er kunde hos Fjordkraft allerede, men bytter til denne EuroBonus-avtalen?
Noen som har erfaring med det?

Leste lenger opp i denne tråden at strømmen ble ca 40% dyrere med denne avtalen. Er det verdt "strevet"? Eller er det relativt billig for 10000 poeng?

Rimelig strøm nå på sommeren. Men meget interessant det du spør om. Ville ringt og hørt. Nå har vel de fleste her EB-avtalen fra før av, så da blir det vel ikke aktuelt uansett?

Rimelig strøm nå på sommeren. Men meget interessant det du spør om. Ville ringt og hørt. Nå har vel de fleste her EB-avtalen fra før av, så da blir det vel ikke aktuelt uansett?

Jeg chattet med kundeservice på Fjordkraft som bekreftet at tilbudet gjaldt alle som tegnet avtalen, også eksisterende kunder.
Jeg skjønner ikke helt prisingen, men regner med at jeg bruker så lite strøm i sommer at det blir noen billige EuroBonus-poeng...

Forklaringen:
Er du en av dem som har sittet og ventet på kveldens «Now or Never for you»-tilbud fra SAS? En drøy time forsinket meddeler SAS at det ikke er et eget «Now or Never«-tilbud i dag, men fronter i stedet deres nye kampanje «Verden venter» som byr på enveis-priser fra kr 349,-.

Reiseperioden for dette tilbudet er fra 11. juli til 25. mars 2017. Prisene til USA gjelder for perioden 23. august til 10. desember 2016 og til Asia i perioden 26. september til 10. desember 2016. Reise til USA og Asia må være avsluttet senest 15. desember 2016. Tilbudet må bestilles senest 20. juni.

Her er en oversikt over destinasjoner fra Oslo og de billigste prisene til disse:

London kr 349,-
Berlin kr 449,-
Manchester kr 449,-
Edinburgh kr 449,-
Dublin kr 449,-
Gdansk kr 499,-
Brussel kr 499,-
Hamburg kr 499,-
München kr 499,-
Vilnius kr 499,-
Paris kr 499,-

https://insideflyer.no/no-or-never-verden-venter/