SAS tilbudstråd 2016 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS tilbudstråd 2016 (vanlige billetter og EB-tilbud)

..og som synes å betale litt over 200 ekstra for 1250 ekstra statuspoeng er en grei deal.

Den eneste betenkeligheten er at man i Pluss ikke har mulighet for ledig midtsete.

Jeg har kun sjekket BGO-OSL og der havner man i A, så det blir 940 poeng, ikke 1250. For øvrig har jeg ledig midtsete 80% av gangene i Plus på BGO-OSL.

Men jeg er litt betenkt med å booke dem for fleksibilitetens del. I forrige runde klarte ikke Berg-Hansen (eller SAS) å prise endringer riktig, så selv om det stod at endringer skulle koste kr0,00 da jeg booket om dumpet det plutselig ned en faktura i etterkant hvor både utreise og retur bar priset om til fullflex selv om kun returen var endret. Kjempemorsomt!

Now or Never,

OSL-HKG eller EWR til 2799. Det er meget bra, spør du meg.

Reiseperiode: 6/5 - 7/6 2016. Ikke fullt så bra :P

Det er ikke galt i det hele tatt. Kan bestilles en del billigere via momondo.se/travellink/etc:

OSL - HKG: 2400SEK , mange norske byer fra 2600.
ARN - HKG: 2150SEK
CPH - HKG: 2150SEK

Last edited:

Det er ikke galt i det hele tatt. Kan bestilles en del billigere via momondo.se/travellink/etc:

OSL - HKG: 2400SEK , mange norske byer fra 2600.
ARN - HKG: 2150SEK
CPH - HKG: 2150SEK
Svenske kroner er dyrere enn norske og Momondo linker til reiseselskaper som legger til flere hundre kroner i gebyrer i siste steg av bestillingen.

Svenske kroner er dyrere enn norske og Momondo linker til reiseselskaper som legger til flere hundre kroner i gebyrer i siste steg av bestillingen.

Ja det er sant, så framt man ikke kan betale med direktebank, noe som ikke er så aktuelt for oss i Norge.

Ser det er mange gode MR her, fredag-søndag, 24 timer i HK og 12510 poeng for Gull fra KRS.

Booket OSL-HKG i Plus med EB-poeng for et par dager siden. Men på høsten, mai/juni passer ikke. Litt usikker på om jeg gruer eller gleder meg til den turen... Har blitt litt bortskjemt på longhaul de siste årene[emoji846]

Sent from my iPad using Tapatalk

Da ble det HKG første helgen i juni med kompisgjengen :) 24 galne timer i metropolen

Hmmm... hva mer enn Hong Kong, Macau, Shenzhen eller Guangzhou er det lett å få med seg på en helgetur til Hong Kong? Ser ut til at jeg må ha planene klare for en ny destinasjon for å hoppe på et tilbud til HKG.

NOW OR NEVER-PRISER I SAS PLUS
Oslo - én vei fra
KØBENHAVN899,-
STOCKHOLM899,-
Stavanger - én vei fra
STOCKHOLM899,-
Bergen - én vei fra
STOCKHOLM899,-
Trondheim - én vei fra
STOCKHOLM899,-

Bestill i dag kl. 18-24, reis 12/5-16/12 2016.
Begrenset antall plasser.

Kom over noe info at dersom man eier 400 SAS aksjer eller mer får man 10%+ rabatt på billetter med SAS, noen som kjenner til dette eller vet hvordan det funker?

Finner ikke prosentsats hos SAS, men her er noen av vilkårene:

There is a limited amount of tickets available, and the tickets are valid on Scandinavian Airlines operated flights within Europe only.
The tickets are only bookable via internet and cannot be changed or refunded
The shareholder has to participate in the trip. Up to eight relatives or friends may travel with the shareholder.
One-way tickets are not available, and the trip should include minimum one night stay.
Tickets can only be booked in the SAS Go.

Litt mer info:

http://www.sasgroup.net/en/shareholder-service/

Kom over noe info at dersom man eier 400 SAS aksjer eller mer får man 10%+ rabatt på billetter med SAS, noen som kjenner til dette eller vet hvordan det funker?

Noen som vet om man opptjener EB poeng når man benytter seg av slike billetter?

Og; er det noen som faktisk har brukt dette og mener det har en verdi å kjøpe noen aksjer for å få disse billettene?

Noen som vet om man opptjener EB poeng når man benytter seg av slike billetter?

Og; er det noen som faktisk har brukt dette og mener det har en verdi å kjøpe noen aksjer for å få disse billettene?
Jeg har tjent inn min aksjepost i rabatter og man får poeng. Nå var aksjene endel rimeligere når jeg kjøpte dem enn de er nå.

Jeg har tjent inn min aksjepost i rabatter og man får poeng. Nå var aksjene endel rimeligere når jeg kjøpte dem enn de er nå.

Aksjer for 10k er det man må eie, for de som allerede handler på børs er det jo en liten kostnad, får teste muligheten ved neste korsvei ;D

Samme destinasjon stort sett, men nå også fra SVG-CDG. CDG-prisene har vært lavere; kanskje økt pga. den nye 80-kroners avgiften :P

NOW OR NEVER-PRISER
Oslo - én vei fra
DÜSSELDORF399,-
BERLIN299,-
PARIS499,-
Stavanger - én vei fra
PARIS449,-

Bestill i dag kl. 18-24 (bestillingen må være gjennomført innen kl 24:00).
Reis 12/5-16/12 2016.
Begrenset antall plasser.

De begynte litt tidlig i dag, evt. en bøgg

NOW OR NEVER-PRISER
Oslo - én vei fra
VILNIUS349,-
MANCHESTER299,-
LONDON299,-
Stavanger - én vei fra
LONDON299,-
Stavanger - én vei fra
MANCHESTER399,-

Bestill i dag kl. 18-24 (bestillingen må være gjennomført innen kl 24:00).
Reis 19/5-16/12 2016.

Blir dyrt dette... Petter, du har ikke roen på noe billig Praha 10-13 Juni? Får 4000kr hos SAS og 3100kr hos Momondo...

No or never i dag

SAS Plus nesten hele Norge fra 750-1000kr :-)

Status
Not open for further replies.
Back