Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Fant 2 billetter t/r en helg i desember til Zürich til 1400,- som tidligere var booket til 30000 EB-poeng og drøye 1000-lappen i avgifter. No brainer![]()
Hvilken helg fant du en så bra pris, om jeg kan spørre? Fra OSL?
Finner "ingenting" fornuftig fra SVG.
Edit: fant til 1404,- fra SVG til ZHR i desember fra lørdag til tirsdag. Men det er utenfor min definisjon av helg.![]()
Før jul er det null moro frå Trondheim. Men det vart København-tur på nyåret. No gjeld det berre å begynne å jobbe med barnevaktene....
Ifølge SAS er salget kun for reiser ut mars.Dette salget var ikke helt til forventingene. Gode priser de første månedene men ikke april-juni.![]()
Noen som har troen på gode asia-tilbud for påske? Ikke for å spore av SAS men har det hendt at Cathay har beveget seg ned til 3k eller under til HK?
Du virker veldig prisbevist (ingenting i veien med det), men er du klar over hvor dyrt det er i HKG ift. andre asiatiske destinasjoner, spesielt på overnatting? Sparer du én natt i HKG så betyr litt høyere flypris (ca. 1000 for noe ok, med ok plassering) ingenting...
Det kommer ikke tilbud i påsken med SAS, det er en såkalt "blackout" periode fordi demand er høy. Det eneste du kan satse på er å reise før og tilbake etter blackout'n. Igjen kan det dog bli dyrt gitt det jeg skrev ovenfor. Regner dog med at du ikke kun skal være i HKG![]()
Hvem vet når det kommer noe liknende.. jeg kan aldri huske en tilsvarende kampanje. Beste du kan håpe på er julekalenderen (hvis det blir noen), men da ikke i nærheten av 18k t/r.Hei!
Har et par spørsmål vedrørende SAS Eurobonus. For et par dager siden feiret SAS 70 år med å ha tur/retur Chicago i februar til 30 000 bonus poeng for 2 stk. Skulle booke, men glemte det.
Spørsmålet mitt er, hvor ofte har SAS slike kampanjetilbud? Og tror dere jeg vil få mulighet til å booke en slik tur i februar igjen?
Er utrolig irritert over at jeg ikke benyttet meg av tilbudet![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.