Fant 2 billetter t/r en helg i desember til Zürich til 1400,- som tidligere var booket til 30000 EB-poeng og drøye 1000-lappen i avgifter. No brainer![]()
Hvilken helg fant du en så bra pris, om jeg kan spørre? Fra OSL?
Finner "ingenting" fornuftig fra SVG.
Edit: fant til 1404,- fra SVG til ZHR i desember fra lørdag til tirsdag. Men det er utenfor min definisjon av helg.![]()
Før jul er det null moro frå Trondheim. Men det vart København-tur på nyåret. No gjeld det berre å begynne å jobbe med barnevaktene....
Ifølge SAS er salget kun for reiser ut mars.Dette salget var ikke helt til forventingene. Gode priser de første månedene men ikke april-juni.![]()
Noen som har troen på gode asia-tilbud for påske? Ikke for å spore av SAS men har det hendt at Cathay har beveget seg ned til 3k eller under til HK?
Du virker veldig prisbevist (ingenting i veien med det), men er du klar over hvor dyrt det er i HKG ift. andre asiatiske destinasjoner, spesielt på overnatting? Sparer du én natt i HKG så betyr litt høyere flypris (ca. 1000 for noe ok, med ok plassering) ingenting...
Det kommer ikke tilbud i påsken med SAS, det er en såkalt "blackout" periode fordi demand er høy. Det eneste du kan satse på er å reise før og tilbake etter blackout'n. Igjen kan det dog bli dyrt gitt det jeg skrev ovenfor. Regner dog med at du ikke kun skal være i HKG![]()
Hvem vet når det kommer noe liknende.. jeg kan aldri huske en tilsvarende kampanje. Beste du kan håpe på er julekalenderen (hvis det blir noen), men da ikke i nærheten av 18k t/r.Hei!
Har et par spørsmål vedrørende SAS Eurobonus. For et par dager siden feiret SAS 70 år med å ha tur/retur Chicago i februar til 30 000 bonus poeng for 2 stk. Skulle booke, men glemte det.
Spørsmålet mitt er, hvor ofte har SAS slike kampanjetilbud? Og tror dere jeg vil få mulighet til å booke en slik tur i februar igjen?
Er utrolig irritert over at jeg ikke benyttet meg av tilbudet![]()