SAS tilbudstråd 2016 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS tilbudstråd 2016 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Og da er det åpent for oss sølvrever også. Vurdere å booke en tur til ORD, men må ha mulighet ti å avbestille med full refusjon. Tidligere har dette fungert fint med EB-billetter, men nå står det under conditions (for Plus): "CANCELLATIONS PERMITTED.
NOTE -
CANCELLATIONS ARE PERMITTED SUBJECT TO A POINTS
PENALTY."

Noen som kjenner til hva denne points penalty innebærer?

Tror nok de mener at dersom du bruker poeng som har gått ut på dato den dagen du avbestiller så går disse tapt.

Helt ufattelig at et selskap som er avhengig av at folk benytter deres nettside klarer å ha såpass elendige sider i 2016. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har endt opp med å ikke kjøpe billetter hos sas pga feil på deres nettsider.

Jeg "datt" ned til sølv nå i sommer. Var inne og skulle bestille en bonustur til Tallin for noen timer siden; fikk først bare opp standard poeng, 10,000 for Go & 15,000 for Plus, men da jeg hadde valgt avganger så endret dette seg automatisk fra 25,000 poeng totalt (overstrøket) til 9,000 poeng totalt for HAU-OSL-TLL t/r, da blir det SAS GO bort og SAS Plus på retur.

Tror nok de mener at dersom du bruker poeng som har gått ut på dato den dagen du avbestiller så går disse tapt.

Håper du har rett, dersom de har endret reglene for avbestilling gikk jeg på en smell i går.

Silver her, men får ikke opp noe tilbud når jeg søker på reiser. Kun fullpris.

Silver her, men får ikke opp noe tilbud når jeg søker på reiser. Kun fullpris.

Valgt både utreise og hjemreise? Kommer opp normale priser helt til du velger avganger. Da kommer rabatten på høyre side.

Nå fikke jeg bare error opp. Håpløst

Ser de har lagt inn en fin "fix" for å hindre folk i å bestille nå..

Poengsaldo 1

Jaja..

Er det mulig. Prøver å booke Chicago. Koster 120.000 står det. Beste av alt, jeg har 1 poeng påstår SAS i bookingvinduet. 1 stk poeng altså. Jeg mangler 119.000 poeng. (Ja jeg har mer enn nok poeng).
Så ingen rabatt og jeg har ingen poeng i bookingvinduet! Heia SAS!

Er det mulig. Prøver å booke Chicago. Koster 120.000 står det. Beste av alt, jeg har 1 poeng påstår SAS i bookingvinduet. 1 stk poeng altså. Jeg mangler 119.000 poeng. (Ja jeg har mer enn nok poeng).
Så ingen rabatt og jeg har ingen poeng i bookingvinduet! Heia SAS!

Slet med akkurat samme problem både i går og idag. Hvordan blir det i morgen når det er totalt frislipp? Beste tipset jeg har er å vente til kvelden...

Ser de har lagt inn en fin "fix" for å hindre folk i å bestille nå..

Poengsaldo 1

Jaja..

Vet ikke om det er en veldig sein 1. aprilspøk, men ser SAS kommer med "nye nettsider" på beta.sas.no.. Der første feilmelding som møter en er "Denne e-postadressen er allerede i bruk" når du skal logge inn med brukeren din. Dette lover bra!

Fikk booket 2billetter til IAD for 48.000 idag i pluss. Er EBS

Nå kom poengene mine fram, men:

"Ingen kampanjepriser tilgjengelige for denne perioden"

Bare å gi opp!

Ser det hagler inn med folk som klager på FB siden til SAS. Synes den ene var morsom; Hei, kan dere få oppgradert serverene deres ??? Sas.no fungerer jo bare 6 timer i døgnet, ikke rart flyene ikke fylles.

Prøvet ca 20 ganger nå, fikk opp en pris til IAD i desember, etter en stund, men så er vi like langt igjen. Så tror karen er inne på noe [emoji5]

Sent from my iPad using Tapatalk

Fekk opp prisane på ein tur eg ynskjer meg ein gang. Skulle endre dato, og så kræsja det. Håpar det er nokre tura igjen i morgon...

Sent fra min MotoG3 via Tapatalk

Jeg fikk booket en tur til ORD kl 17:03, etter 5-6 forsøk.

Har forsøkt å gjøre flere bookinger i kveld, uten hell.

Var det sånn at tilbudet også gjelder for de som kun er medlem fra og med idag (torsdag) ?

Var det sånn at tilbudet også gjelder for de som kun er medlem fra og med idag (torsdag) ?

Etter å ha sjekket igjen fant jeg dette i mailen:
"Den offisielle feiringen starter 9. september, men du som er Gullmedlem kan starte allerede nå. Bestill senest 12. september.* "

Så da kan det se ut som det er fredagen som gjelder for alle. Var selv sikker på det var idag basert på tidligere kampanjer.

Før jul er det null moro frå Trondheim. Men det vart København-tur på nyåret. No gjeld det berre å begynne å jobbe med barnevaktene....

Trur vi forresten at det kjem billegare kjøpte billettar innanlands også? "Basispris" har jo gått opp frå 499/599 til 799/899 mellom til dømes BGO og TRD. Det er mytti pæng... Og med tilslutning til FDE i tillegg...

Ikke veldig mange ledige billetter fra Oslo ut i den store verden i januar/februar. Funker til en viss grad hvis man er alene på tur. Søker man to personer er det veldig lite..

Søkt litt på Beijing og Shanghai, nesten ingenting. Får heller ikke opp noen poengrabatt når prisen er 40 eller 50 000 poeng en vei. Da blir det jammen ikke mye å velge i..

Status
Not open for further replies.
Back