SAS tilbudstråd 2013 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS tilbudstråd 2013 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Irriterer meg grønn over å ikke få være en del av denne kampanjen :-/

Prøver å booke før fristen men både SAS.no og wideroe.no later til å være nede for booking...

Irriterer meg grønn over å ikke få være en del av denne kampanjen :-/

Samme her. Ettersom eg har TPC-konto, så er eg vel automagisk utelukka. Sidan eg ikkje har reist utanlands, og kjem til å reise langt mindre, så hadde nok muligens denne kampanjen vore eit insentiv for meg til å kjøre på ei privatreise som gav status i kassa. Så, om nokon frå Sas leser, så er det ikkje alle med TPC som automatisk får status i sitt eigerskap av det. Pendling innanlands gir null statuspoeng.

Noen som vet hvilken dato nyttårssalget til SAS starter?

Har vel pleid å ikke være så lenge etter DYs nyttårssalg, så det kan hende vi har noe i vente i morgen.

Ja, der var det ute :) Men må si meg litt skuffet, iallefall på reiser som er aktuelle for meg ut fra TRD. Ser ikke ut som det er all verden til forskjell fra før salget.

Noen gode priser var det da :)
Er det noen der ute som har funnet en segment-run i salget, slik som sist?

Jeg fikk og meldte meg på denne kampanjen om triple grunnpoeng i begynnelsen av 2013. Min periode for 3x poeng var 01.01 til 15.03.

Har nå fått poeng på konto for en flytur jeg hadde med SAS første januar hjem fra London - men har IKKE fått triple grunnpoeng. Helt normal poengopptjening. Turen var bestilt for lenge siden. Kanhende disse ekstra poengene kommer inn etter hvert, men ser ikke lovende ut så langt.

Jeg fikk og meldte meg på denne kampanjen om triple grunnpoeng i begynnelsen av 2013. Min periode for 3x poeng var 01.01 til 15.03.

Har nå fått poeng på konto for en flytur jeg hadde med SAS første januar hjem fra London - men har IKKE fått triple grunnpoeng. Helt normal poengopptjening. Turen var bestilt for lenge siden. Kanhende disse ekstra poengene kommer inn etter hvert, men ser ikke lovende ut så langt.

Takk for info. Interessant å høre. Jeg har sikret meg mest mulig slik at jeg vanskelig kan se at jeg ikke skal klare det jeg trodde var uoppnåelig; gullkortet.:D

Men et par stykker som også har fått tilbudet og spurt meg om råd vil få problemer dersom reiser bestilt tilbake i tid ikke gjelder. Min første reise er 12. januar OSL-LPA, og jeg skal gi rapport om hvor mange grunnpoeng jeg får inn på den.

Det kan jo også være at SAS gjør som de ofte gjør ved andre kampanjer; at tilleggspoengene først kommer etter avsluttet kampanje?

Husk at dette hverken er grunnpoeng eller ekstrapoeng, men nivåhøyende poeng som kun teller mot status og ikke til bruk.

* I tillegg til normal poengopptjening på reisen, gir vi deg dessuten doble nivåhøyende poeng; poeng som kun gjelder for kvalifisering til et høyere nivå (ikke kjøp av bonusreiser og annet).

Hvordan det vil synes i profilen på sas.no er jeg usikker på. Kanskje det vil telle med i søylen under "Grunnpoeng opptjent for denne perioden" og/eller bli registrert under aktiviteter, men da kun som grunnpoeng og ikke tilgjengelige poeng. Det er mulig det først vil bli registrert i etterkant av reiseperioden og bare i form av en mail.

Poengene legges inn manuelt og er synlige etter ca 1 uke.

Jeg begynner å få en stygg mistanke om at triple nivåhøynende poeng- kampanjen kun gjelder reiser bestilt etter kampanjen kom. I så fall har jeg gitt dårlige råd til noen, og blir bare selv så vidt "reddet" i å få gullkort. Jeg rebestilte tur til MAN en vei eco extra sånn cirka 22.30 midt i nyttårsselskapet...og ikke helt uten promille.:D Det kan ha vært det sjakktrekket jeg burde rådet andre med fleksible billettbestillinger til også å gjøre.

Men jeg tror ikke på å få gullkort får jeg ser at jeg når 45 000...:o

Jeg synes det er overraskende høye priser på LHR-TRD (uavhengig av hvor man connecter) - må jo fort ut med 1200,-. Dette er vel ikke tilbudspriser? Mener 100% sikkert at jeg har pleid å betale mindre før.

Status
Not open for further replies.
Back