Irriterer meg grønn over å ikke få være en del av denne kampanjen :-/
Irriterer meg grønn over å ikke få være en del av denne kampanjen :-/
Noen som vet hvilken dato nyttårssalget til SAS starter?
Ser kun IC-salget som har ligget ute i vel en uke.Salget er i gang nå.
Ser kun IC-salget som har ligget ute i vel en uke.
Jeg fikk og meldte meg på denne kampanjen om triple grunnpoeng i begynnelsen av 2013. Min periode for 3x poeng var 01.01 til 15.03.
Har nå fått poeng på konto for en flytur jeg hadde med SAS første januar hjem fra London - men har IKKE fått triple grunnpoeng. Helt normal poengopptjening. Turen var bestilt for lenge siden. Kanhende disse ekstra poengene kommer inn etter hvert, men ser ikke lovende ut så langt.
* I tillegg til normal poengopptjening på reisen, gir vi deg dessuten doble nivåhøyende poeng; poeng som kun gjelder for kvalifisering til et høyere nivå (ikke kjøp av bonusreiser og annet).
Jeg fikk og meldte meg på denne kampanjen om triple grunnpoeng i begynnelsen av 2013. Min periode for 3x poeng var 01.01 til 15.03.
Har nå fått poeng på konto for en flytur jeg hadde med SAS første januar hjem fra London - men har IKKE fått triple grunnpoeng. Helt normal poengopptjening. Turen var bestilt for lenge siden. Kanhende disse ekstra poengene kommer inn etter hvert, men ser ikke lovende ut så langt.
Genialt, takk for linken
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.