Everest
ScanFlyer Silver
Re: SAS tilbudstråd 2013 (vanlige billetter)
jjessen, her tror jeg du tar feil, iallfall hvis vi skal tro SAS' epost som ble sendt ut for noen dager siden:
Hvis tredoble betyr 2x ekstrapoeng (2) + grunnpoeng (1), så vet jeg ikke hvor SAS' markedsavdeling lærte norsk. Da kan man jo påstå at hver reise utenfor en kampanjeperiode gir "doble poeng" (grunnpoeng + ekstrapoeng). Spørsmålet er vel hva som egentlig stemmer!
jjessen, her tror jeg du tar feil, iallfall hvis vi skal tro SAS' epost som ble sendt ut for noen dager siden:
SAS said:Hei!
Du har registrert deg for å få tredoble poeng til en (eller flere) av destinasjonene i EuroBonus' julekalenderluker. Tilbudet gjelder for reiser som starter den 14. januar og avsluttes senest den 10. mars 2013 – så bestill reisen din nå! Poengene settes inn på EuroBonus-kontoen din etter avsluttet reise.
Tredoble poeng* gis i alle bestillingsklasser på direktelinjer fra Oslo, Stockholm og København. Ha en hyggelig reise.
Vi hadde følgende destinasjoner i
Luke 1: Dublin, Paris og Chicago
Luke 3: Roma, Palma de Mallorca og New York
Luke 16: London, Barcelona og Shanghai
Luke 22: Amsterdam, Tel Aviv og Beijing
*Dine normale Grunnpoeng for reisen pluss doble Ekstrapoeng.
Hvis tredoble betyr 2x ekstrapoeng (2) + grunnpoeng (1), så vet jeg ikke hvor SAS' markedsavdeling lærte norsk. Da kan man jo påstå at hver reise utenfor en kampanjeperiode gir "doble poeng" (grunnpoeng + ekstrapoeng). Spørsmålet er vel hva som egentlig stemmer!