Var med min kjære far på jobbskygging's dag på skolen, faren min jobber i SAS Tech på OSL
Skulle jo lage powerpoint så da måtte jeg jo ha bilder, her er de:
Etter en liten tour i den massive bygningen begynte vi å jobbe, første vi skulle var og sjekke fuel pumps på LN-RRY
Så dette mens vi var under flyet (inni der hjulene går opp på dette fine flyet)(Hvis noen vet hva dette er så vill jeg gjerne vite)
Så dette også (Hvis noen vet hva dette er så vill jeg gjerne vite)
Merker etter flaps hvis jeg ikke tar feil
Tok et lite bilde av flyet ved siden av oss. Skjuøt registration og jeg husker ikke reg.
Siden vi sjekka fuel pumps måtte vi (mest meg) sitte i cockpiten og teste. Fikk et lite bilde der ifra.
Et fint perspektiv (Tror jeg)
Fant ut at de har "luksus" biler.
LN-BRV hadde en liten fuel leak og problemer med det ene hjulet (Noe med bremsene) Så vi hjalp til her, første gang jeg fikk prøve bremse pedalene, de var tunge og holde.
En "albino" var også inne.
En av mine favoritter, LN-RPL. Har brukt mye tid ombord her.
Fikk se denne her
Siste bilde, LN-RPL med et fly som skal ha blitt truffet av lyn
P.S, Glemte at jeg hadde krysset av på poll.
Skulle jo lage powerpoint så da måtte jeg jo ha bilder, her er de:
Etter en liten tour i den massive bygningen begynte vi å jobbe, første vi skulle var og sjekke fuel pumps på LN-RRY

Så dette mens vi var under flyet (inni der hjulene går opp på dette fine flyet)(Hvis noen vet hva dette er så vill jeg gjerne vite)

Så dette også (Hvis noen vet hva dette er så vill jeg gjerne vite)

Merker etter flaps hvis jeg ikke tar feil

Tok et lite bilde av flyet ved siden av oss. Skjuøt registration og jeg husker ikke reg.

Siden vi sjekka fuel pumps måtte vi (mest meg) sitte i cockpiten og teste. Fikk et lite bilde der ifra.

Et fint perspektiv (Tror jeg)

Fant ut at de har "luksus" biler.

LN-BRV hadde en liten fuel leak og problemer med det ene hjulet (Noe med bremsene) Så vi hjalp til her, første gang jeg fikk prøve bremse pedalene, de var tunge og holde.

En "albino" var også inne.

En av mine favoritter, LN-RPL. Har brukt mye tid ombord her.

Fikk se denne her

Siste bilde, LN-RPL med et fly som skal ha blitt truffet av lyn

P.S, Glemte at jeg hadde krysset av på poll.
Last edited: