SAS taler med to tunger på weben igjen

Discus

Galley Slave
Medlem
SAS taler med to tunger på weben igjen

Hvis man finleser litt på serveringstilbudet på SAS IC så skal man på engelsk få all drikke til begge måltidene samt avec til kaffen gratis, mens på dansk er det kun en cocktail og en drikke til maten. :drunk: Synd jeg ikke skal ut med SAS IC med det første så skulle jeg tatt med en utskrift og byttet det med en cognac.

http://www.sas.dk/da/Alt_om_rejsen/Om-bord/Mad-og-drikke/Langruter/
"På dagflyvninger serverer vi cocktails og kolde snacks før middagen, ligesom du kan bede om en drink til maden*. Vi serverer en tre-retters menu bestående af en salat, et varmt måltid, frisk brød og dessert. The og kaffe serveres herefter, kan købes cognac og likør hvis dette ønskes."

http://www.flysas.com/en/Travel_info/On_board/Intercont/
Velg economy - Meals and drinks inne i flash-saken
"In economy you are served a cocktail and a snack, a three-course meal, coffee/tea and liqueur. .......... In economy all drinks served with the meals are complementary. Additional drinks can be purchased"

Attachments

• Screenshot.png
    Screenshot.png
    8.8 KB · Views: 739
Re: SAS taler med to tunger på weben igjen

Nuvel. Slik jeg leser det, faar du en cocktail og liqueur under maaltidet og disse er gratis. Resten maa man betale for

Uansett er det jo feil. Du faar jo en cocktail, vin til maten og cognac etter gratis

I praksis (slik jeg har opplevd) er det to gratis (en før og en under maten). Resten må betales, som cognac til kaffen, dersom man ikke "tar den" før maten da.

Cognac til Kaffen var ikke gratis paa noen av mine 4 siste turer med SAS IC. Trille Lise forlangte penger...

Kanskje ta med en print fra flysas.com og vise Trille Lise??

Ser for meg en gjeng flygale ombord på SK937 som skal "betale" cognac med utskrift fra flysas.com midt i januar :p

Jeg skal reise med SAS IC i neste uke, så det blir gøy å se hva som er praksis.

SAS IC på meg også neste uke. Får passe på å printe den ut i farger ^_^

EDIT: Da er den siden printet ut. I FARGER :lol:

Last edited:

He he, gleder meg til å lese fortsettelsen på denne tråden.. ^_^

Blir vel noen flyvertinner som får høre dette...

RSL og jcnorway da er konkurransen i gang. Hvem av dere får flest gratis drinker?

sas.dk har rett - flysas.com skriver feil. Webredaktøren vår sitter oppe i Dalarna og drikker urtete, men vi skal nok få rettet på det. Om man smiler pent går det kanskje an å få en cognac uansett?

sas.dk har rett - flysas.com skriver feil. Webredaktøren vår sitter oppe i Dalarna og drikker urtete, men vi skal nok få rettet på det. Om man smiler pent går det kanskje an å få en cognac uansett?

Ja Trille Lise gir jo gladelig bort Cognac:p:lol: BOAC!

Ser at de har begynt med opprydding rundt om paa SAS sine websider. Synd at hvert enkelt land styrer sine egne sider og ikke alltid foelger instruksjonene gitt..

SAS burde hatt en webredaksjon som oppdaterte alt. Dersom diverse SAS selskaper (Som SASNO) har noe aa oppdatere, send det til redaksjonen, ikk omvendt. Naar kompisen min i EB har endringer maa han sende disse til land XY og Z og det tar laaaaaaaaaang tid foer ting blir fulgt opp. Helt omvendt i min bok

Sjekk hvor informativ og bra denne siden er i forhold til det kaoset som finnes rundtom paa diverse SAS sider:

http://www.flysas.com/en/Travel_info/On_board/Intercont/

Eurobonussidene har faatt en facelift, men du kan lett klikke deg bort i elendigheta. Alt for mange linker som gaar til samme sted via via.

Og paa salgssiden boer de laere av United. De har begynt aa selge oppgraderinger, mileage accelerator der du kan kjoepe flere miles ved innsjekk. Kanskje en ide aa selge oppgradering til 100% EB poeng paa web?? "Paa denne flighten mellom t/r Chicago vil du tjene 2750 poeng.. Dersom du oensker aa opptjene 100% Eurobonuspoeng, vil du tjene 11000 Grunnpoeng. Oppgradering til 100% Eb poeng koster 350.- Oensker du aa oppgradere? Ja, nei

Revenue MAKER garantert

Og paa salgssiden boer de laere av United. De har begynt aa selge oppgraderinger, mileage accelerator der du kan kjoepe flere miles ved innsjekk. Kanskje en ide aa selge oppgradering til 100% EB poeng paa web?? "Paa denne flighten mellom t/r Chicago vil du tjene 2750 poeng.. Dersom du oensker aa opptjene 100% Eurobonuspoeng, vil du tjene 11000 Grunnpoeng. Oppgradering til 100% Eb poeng koster 350.- Oensker du aa oppgradere? Ja, nei

Revenue MAKER garantert

Det Tommy beskriver her har Air Canada gjort med stor suksess i noen år allerede.. Fungerer visst veldig bra, men betinger en helt annen prismodell enn hva SAS har på IC i dag. Da må de .. og bør de gå over på en nytt priskonsept med enveis kombinerbare priser slik det er på innlands i dag.

Odd, jeg tror du kan kjoepe kombinerbare priser paa sas weben naa paa intercont (Extra ene veien og Economy andre f.eks)

Back