• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS taler med to tunger på weben igjen

Re: SAS taler med to tunger på weben igjen

Odd, jeg tror du kan kjoepe kombinerbare priser paa sas weben naa paa intercont (Extra ene veien og Economy andre f.eks)

Stemmer det. Kunne velge hva jeg ville begge veier, når jeg sjekket priser til SEA.. Var riktignok noe med at man f.eks. ikke kunne velge akkurat den klassen på den flighten mellom CPH og Oslo, hvis man hadde valgt den flighten til CPH, men...

Men klart, da må man fly fra Torp.. Ironisk, det... på sas.no får man kun kjøpt tilslutningsbilletter med WF fra TRF ned til CPH, mens WF selger billetter til SAS-avgangene fra OSL..

Spørsmål til Farmer'n: Ville det vært mulig og få lagt til "Premium Economy" som et valg på wideroe.no?

Back