SAS starter SVG-IAH - Legges ned Oct2015

Re: SAS starter SVG-IAH (Offisielt) - Legges ned Oct2015

Hei,

Er det noen som vet hvor mange EB-poeng en tjener på denne ruten, når jeg er EBD og flyr tur/retur på Business saver billett?

Takk!

Hei,

Er det noen som vet hvor mange EB-poeng en tjener på denne ruten, når jeg er EBD og flyr tur/retur på Business saver billett?

Takk!

18'000 + 25% bonus = 22'500

18'000 + 25% bonus = 22'500

Fant den meget billig i dag... 6500 t/r noen dager før de stenger den i slutten på Oktober...
Flott Mileage Run dette her og tid for en god biff i oljebyen...

Fant den meget billig i dag... 6500 t/r noen dager før de stenger den i slutten på Oktober...
Flott Mileage Run dette her og tid for en god biff i oljebyen...

Den ultimate milagerun må være t/r på samme dag 19. oktober, fås for 6.500,- den og.
Hadde jeg virkelig trengt poengene og hatt ørlitegrann mere overskudd skulle jeg vurdert det. :D

Hvordan er mulighetene for en t/r samme dag her?

Ser det rapporteres om lang tid gjennom immigration og customs, og med innsjekk som stenger 60 min. før det avgang, er det ikke særlig mye å gå på.

Tillates innsjekk og boardingkort fra app på flygninger fra US?

Ser det rapporteres om lang tid gjennom immigration og customs, og med innsjekk som stenger 60 min. før det avgang, er det ikke særlig mye å gå på.

Mobilt boardingkort er tilgjengelig til USA, men ikke tilgjengelig fra.

http://www.sas.no/alt-om-reisen/sjekk-inn/Innsjekkingsmuligheter/

T/R samme dag anbefales IKKE, garantert mange spørsmål ved immigration og security og kan ta LAAANG tid. Har selv brukt 1 1/2t for å komme inn i USA. Så skal du den samme veien tilbake igjen,...

Takk for tilbakemeldinger, da skrinlegges det stuntet:)

Hekkan, det passet mitt som har ESTA ligger på den angolske ambasaden i Stockholm :headbang

Rekker jeg å dra på lørdag hvis jeg registreren en ny ESTA på det andre passet mitt nå ikveld, eller blir det for nærme avreise?

Rekker jeg å dra på lørdag hvis jeg registreren en ny ESTA på det andre passet mitt nå ikveld, eller blir det for nærme avreise?

Hvis ESTA blir godkjent med én gang så er det vel i orden. Mer usikkert hvis den går til manuell behandling, men det er vel 72 timer som er fristen.

Med de prisene de har solgt de siste avgangene for, så er det kanskje ikke så rart; men har hørt at flightene den siste uken har vært mer eller mindre stappfulle.

Hehe, hvis du reiser på onsdag 21. oktober og tilbake på torsdag 22. oktober, koster billetten bare 6500kr....frister litt... :D

EDIT: Der forsvant den gitt, da er det bare onsdag frem og tilbake med, egen risk i boarderkontrollen som er mulig for en ''billig'' penge....

Last edited:
Siste flight går idag.
Fortsatt mulig å booke billett. ;)

Takk, SAS; for at dere prøvde, og at vi her ute i provinsen fikk nyte av denne kuriositeten så lenge det varte.
Uten tvil en av de mest spesielle flightene i loggen min...

Glad jeg fikk logge den jeg også, men trist for flyplassen å miste denne. [emoji17]

Siste IAH inn for landing samtidig som siste FRA tar av, 241015 1330hrs. Godt at AMS fortsetter.

Attachments

• Screenshot_20151024-133004.jpg
    Screenshot_20151024-133004.jpg
    86.2 KB · Views: 763
Back