SAS starter SVG-IAH - Legges ned Oct2015

Re: SAS skal ha pressekonferanse i SVG - Annonserer SVG-IAH (offisielt)

50 000,- ifølge sas.no i september.

Om man er borte natten mellom lørdag og søndag, får du tilgang til SAS Business Savner. Disse ligger på 30.400 tur/retur for denne ruten :)

Stemmer bra det.

Attachments

• Skjermbilde SAS.jpg
    Skjermbilde SAS.jpg
    96.7 KB · Views: 1,747

SK951/952 var oprindelig en DC8 rute
CPH-ZRH-BGI-POS v.v
Hilsen Ole

Noen som vet om det er EB poeng på denne? SAS.no kan ikke regne det ut.

10.000 per vei er det, darkcho :)

Det dukker sikkert opp etterhvert. Først skal alle systemer oppdateres.

Må innrømme det var en friske pris på åpningsdatoen, men vi får bare følge med om noen promotion priser kommer ut :) Helgetur til Houston passer fint det!

Må innrømme det var en friske pris på åpningsdatoen, men vi får bare følge med om noen promotion priser kommer ut :) Helgetur til Houston passer fint det!

De må vel ta seg tilstrekkelig betalt om ruten skal gå rundt tenker jeg. Er nesten overrasket om de kommer med en kampanje, men hvem vet. Det bør i så fall bli etter oljemessen er avsluttet.

Relativ liten non-stop premium da prisen OSL-SVG-IAH bare er 162kr billigere hver vei.

Og det er vel relativt få som ender opp med å betale fullpris da de fleste potensielle kunder her bør ha gode avtaler med SAS

Synes tidene passer dårlig for en helgetur.
-Avgang er så tidlig at arbeidsdagen ryker, men så sent at mesteparten av dagen også ryker i Houston
-Retur er så sent at man ikke er tilbake før 14:30 og da ryker enda en arbeidsdag uten at man kan få stort ut av den.

Synes tidene passer dårlig for en helgetur.
-Avgang er så tidlig at arbeidsdagen ryker, men så sent at mesteparten av dagen også ryker i Houston
-Retur er så sent at man ikke er tilbake før 14:30 og da ryker enda en arbeidsdag uten at man kan få stort ut av den.
Jeg tror ikke folk som ønsker å dra på helgetur til Houston er den fremste målgruppen for SAS her ;)

For øvrig finnes det vel mer interessante byer i USA enn Houston hvis man skal på helgetur?

Spent på bonustilgangen på denne ruten for Diamond.. :)

Ser for meg at det er mange som vil prøve den! :)

Kim

Jeg tror ikke folk som ønsker å dra på helgetur til Houston er den fremste målgruppen for SAS her ;)

For øvrig finnes det vel mer interessante byer i USA enn Houston hvis man skal på helgetur?

....hehe, sant det. Er nok beregnet for kunder i oljen. Jeg har venner i Houston og det hadde vært festlig å besøkt dem for en helg/langhelg. Når jeg klarer HNL så skal IAH gå også.
Når jeg også jobber på flyplassen og er ferdig 15:00 så er det så enkelt å bare stikke opp trappen istedenfor parkeringshuset ;)

Syns ikke prisen er ille jeg. Cirka 32000 for en uke i Housten i spetember via SVG og 31500 via EWR. Betaler lett 500 kroner ekstra for å slippe OSL, EWR og ikke minst UA for å si det sånn :)

Det førtse er jeg enig i , men Houston og omegn er en interssant by litt avhengig av dine interesser.
Jeg har hatt Houston som arbeidssted periodevis i tidligere år og kan gjerne anbefale steder for en lang helgetur.

Det førtse er jeg enig i , men Houston og omegn er en interssant by litt avhengig av dine interesser.
Jeg har hatt Houston som arbeidssted periodevis i tidligere år og kan gjerne anbefale steder for en lang helgetur.

Det kan jeg også skrive under på. Bor i Houston nå og stortrives. Siden man (nesten) er helt avhengig av bil for å komme seg rundt, kan det være vanskelig å få oversikt over hva Houston har å by på. Er man villig til å lete litt, så kan man finne noe for enhver interesse/smak osv.
Dessuten ligger Austin, San Antonio, Galveston og Dallas innenfor en 4 timers kjøreradius fra Houston.

Går det som jeg håper, flyr SAS denne ruten med en større maskin om et år eller to :D

Last edited:

Reiser man fra Oslo er det umulig å bruke denne begge veier om man er borte over en helg. (Du kan ikke velge Business begge veier)
Det kan vel ikke være hensikten på denne ruten.
Ser forøvrig at de på enkelte avganger tilbyr billetter i Plus (ca 17K nok). Også dette når du reiser fra Oslo.

Attachments

• sas.jpg
    sas.jpg
    94 KB · Views: 577
Last edited:

Reiser man fra Oslo er det umulig å bruke denne begge veier om man er borte over en helg. (Du kan ikke velge Business begge veier)
Det kan vel ikke være hensikten på denne ruten.
Ser forøvrig at de på enkelte avganger tilbyr billetter i Plus (ca 17K nok). Også dette når du reiser fra Oslo.

Fjern denne posten før sas ser det! :-)

Back