LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 2 May 2012 #21 Jeg tror jeg får fjerne "aka Ali" fra min signatur nå - det finnes visst bedre kandidater
D Dash ScanFlyer Gold 11 Jun 2012 #22 1. Når jeg søker på CPH-PRG på sas.no så er ikke det mulig. Og jeg vet jo de ikke har direkte rute der, men hvorfor får jeg ikke opp via ARN eller OSL? 2. Så lurer jeg på hvorfor det finnes business-class på OSL-PRG og ikke på ARN-PRG
1. Når jeg søker på CPH-PRG på sas.no så er ikke det mulig. Og jeg vet jo de ikke har direkte rute der, men hvorfor får jeg ikke opp via ARN eller OSL? 2. Så lurer jeg på hvorfor det finnes business-class på OSL-PRG og ikke på ARN-PRG
D Dash ScanFlyer Gold 12 Jun 2012 #24 tomcat said: Hvis du skal til PRG fra CPH så skal du med CSA eller Norwegian. Click to expand... Ja, vet de flyr direkte. Men skal sammen med noen som kommer fra Oslo, og da hadde det vært greit å treffe de på Oslo flyet
tomcat said: Hvis du skal til PRG fra CPH så skal du med CSA eller Norwegian. Click to expand... Ja, vet de flyr direkte. Men skal sammen med noen som kommer fra Oslo, og da hadde det vært greit å treffe de på Oslo flyet
G Glenn ScanFlyer Gold 12 Jun 2012 #25 Re: SAS starter Oslo-Praha? Glenn said: Finner ingen direkterute etter 28. oktober når jeg søker på Widerøe.no. Click to expand... Ser ut til at den blir helårsrute, det er nå mulig å bestille etter 28. oktober.
Re: SAS starter Oslo-Praha? Glenn said: Finner ingen direkterute etter 28. oktober når jeg søker på Widerøe.no. Click to expand... Ser ut til at den blir helårsrute, det er nå mulig å bestille etter 28. oktober.
T tomcat Newcomer 12 Jun 2012 #26 HenrikP said: Ja, vet de flyr direkte. Men skal sammen med noen som kommer fra Oslo, og da hadde det vært greit å treffe de på Oslo flyet Click to expand... Du kunne prøvet dette link. http://www.osl.no/osl/direkteruter/_destinasjonskart
HenrikP said: Ja, vet de flyr direkte. Men skal sammen med noen som kommer fra Oslo, og da hadde det vært greit å treffe de på Oslo flyet Click to expand... Du kunne prøvet dette link. http://www.osl.no/osl/direkteruter/_destinasjonskart