• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Jomfrutur ti Gulf of America in Upper Class (Live)

Da var det over.. Lander på Oslo as we speak.. Reisen kan vel trygt fortjene terningkast 6. Clearwater er litt slitent og USA er det samme gamle herlige. SAS var koselig på vei hjem og med ledig midtsete som vanlig, litt toast i stedenfor boksen og litt rødvin så er det rett og slett kos.

Glemte forøvrig AirPodsene i kofferten og litt artig for en analog fyr og se at kofferten er med flyer på findmy.

Takk for turen.

05db68cc-44c9-4ae4-93fa-b0979a825f3d.jpg
 
Takk for rapporten! Tror Air Canada også hadde den setekonfigurasjonen på langrutene for noen år siden. Snurrig vinkel, blir jo litt feil å kalle det «vindussete» når vinduet er bak deg.
Aaaanyway, godt å se at jomfruen leverer på servicen, det er jo slett ikke utenkelig at de vil stå for langtransporten på fremtidige turer.
 
Takk for flott rapport. Air New Zealand har vel også noe liknende på sine 787-9 fly tror jeg.
 
Takk for rapporten! Tror Air Canada også hadde den setekonfigurasjonen på langrutene for noen år siden. Snurrig vinkel, blir jo litt feil å kalle det «vindussete» når vinduet er bak deg.
Aaaanyway, godt å se at jomfruen leverer på servicen, det er jo slett ikke utenkelig at de vil stå for langtransporten på fremtidige turer.

Takker.. En ting jeg "glemte å nevne" var at det var litt av et skue å se på hvor mye tid det stakkars crewet måtte bruke på å hjelpe folk med å får foldet dette setet riktig så det ble en seng, samt folde det tilbake igjen för landing. Det var vel to tre stykker som klarte det helt selv.
 
Tusen takk for rapport. Fantastisk bra!!
Jeg skal med SAS til LAX veldig snart, men det blir ikke det samme.
 
Back
Top