Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
LN-RPO har fått "skiboks", og det samme har LN-RRL "Jarlabanke Viking"Da er det vel ikke så mange flere igjen enn LN-RRU og LN-RCN som mangler her i Norge (dersom man ser vekk fra -RRE, RRF og RRG)..
Burde ikke SAS bruke pengene sine på andre ting i disse dager?
Syns ikke det er noen stor forbedring, da det er snakk om et fåtall av flyene deres uansett.
Kutt her og kutt der.. Hvor mange arbeidsplasser kunne blitt spart hvis de hadde droppet internett?
Vet ikke om du tuller eller ikke...
Savner et bedre roadmap fra SAS på hvilke maskiner det kommer på, og når...Det er installert på 10 maskiner. Nå blir det en pause til etter nyttår.
Savner et bedre roadmap fra SAS på hvilke maskiner det kommer på, og når...
Spør du meg så haster det mest med å få dette på plass på A330 og A340 maskinene.
Lufthansa har "FlyNet" flere og flere maskiner. United begynner å rulle ut neste år.Hvorfor? Konkurransen er jo hardest i Norge.
Spør du meg så haster det mest med å få dette på plass på A330 og A340 maskinene.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.