Det er stadig nye tegn på at det må alvorlige grep til for å redde skuten, og dette er tydeligvis dagens sittende ledelse ikke i stand til å gjøre.
Av og til lurer jeg på om konkurs og rekonstruksjon kanskje hadde vært det beste for SAS. Tror det er eneste måten å få til de dramatiske forandringer som må til for å kunne gjøre SAS konkurransedyktige igjen.Jeg tror dette blir et fryktelig kvartal, langt under forventning. Det er stadig nye tegn på at det må alvorlige grep til for å redde skuten, og dette er tydeligvis dagens sittende ledelse ikke i stand til å gjøre.
Jeg håper jeg tar feil..
Minus.
Det at SAS fjerner Champagne fra intraeuropeisk C og nå skal innføre gebyr for betaling med kredittkort tyder på at SAS er desperate og blør penger. Ennå verre er det at mange opplever at de må vente mange uker eller måneder på å få tilbakebetalt penger for kansellerte flybilletter etc. Det at drivstoffprisene har vært høye gjør ikke saken bedre heller.
Null. Det blir en spennende høst hvor mye kan/må skje uansett resultat i Q2 og Q3.
Hva mener du er de stadig nye tegnene?
http://www.dn.no/forsiden/naringsliv/article2447256.ece
Hvorfor er alle så negative når de som jobber med dette ikke er det?
Hvor mange tror vi slipper å høre den vanlige talen om et presset marked eller kan de ha funnet på en ny tale?
-A