SAS sine avtaler med Cimber

Er det fire faste Cimber fly som skal fly for SAS, eller er det hvilke som helst av CRJ200 dei har?

Gleden ble stor da reiseruta kom i forrige veke som visste seg at det blei blant anna tur med SAS direkte på CPH-AES 21. oktober! Det betydde med andre ord CRJ 900!

Har ikkje flydd CRJ 900 før og i tillegg er dette forholdsvis nye fly i flåten til SAS. Flyet eg fløy med, OY-KFG "Maria Viking", kom til CPH første gang 7. juli 2009. Flyet har dermed vert i drift i ca. 15 mnd. Men det såg ikkje slik ut i det heile tatt da det var slitte og møkkede tepper, slitte seter, masse slitasje på "plastdeler" i setene slik som bord, beslag etc etc. Kunne med andre ord ikkje tru at dette flyet var så nytt som det egentlig er!

Forøvrig har eg aldri følt meg så heime ombord i et fly i utlandet som det i går, da det var en kaptein fra Møre som var av den pratsame varianten.

Underveis såg det ut til at vi skulle lande 15 min før rute, men pga snøbyge på Vigra blei det litt sirkling nordom flyplassen før vi tilslutt landa 15-30 min sein...

Back