T TheEirikK ScanFlyer Silver 9 Aug 2013 #1 Hvilke individ fløy SK7309 29.05.10 og SK7310 12.06.10? KRS - CHQ - KRS På forhånd takk
L LN-WIC ScanFlyer Blue 13 Aug 2013 #2 Forsøkte å søke etter disse flightene på http://www.flightstats.com , men fant de ikke. Dette er vel en charter-flygning. Og da er det ikke alltid du finner flytypen.
Forsøkte å søke etter disse flightene på http://www.flightstats.com , men fant de ikke. Dette er vel en charter-flygning. Og da er det ikke alltid du finner flytypen.
T TheEirikK ScanFlyer Silver 13 Aug 2013 #3 Ok, men hvis det hjelper litt er det B737-700 på begge flightene
ThePlanespotter1 ScanFlyer Silver 14 Aug 2013 #4 LN-TUx flyr den ruta som regel.. Håper det hjalp litt
Savipix ScanFlyer Rusty 14 Aug 2013 #5 ThePlanespotter1 said: LN-TUx flyr den ruta som regel.. Håper det hjalp litt Click to expand... Det har skett mycket på 3 år och att säga att LN-TUX som regel flyger den blir bara fel. Tyvärr kommer jag bara bak till 2011 med min systemaccess på jobbet.
ThePlanespotter1 said: LN-TUx flyr den ruta som regel.. Håper det hjalp litt Click to expand... Det har skett mycket på 3 år och att säga att LN-TUX som regel flyger den blir bara fel. Tyvärr kommer jag bara bak till 2011 med min systemaccess på jobbet.
ThePlanespotter1 ScanFlyer Silver 14 Aug 2013 #6 Savipix said: Det har skett mycket på 3 år och att säga att LN-TUX som regel flyger den blir bara fel. Tyvärr kommer jag bara bak till 2011 med min systemaccess på jobbet. Click to expand... Mente liksom at "x" betydde ukjent... Men ser det at du har rett i det at mye kan skjedd på 3 år
Savipix said: Det har skett mycket på 3 år och att säga att LN-TUX som regel flyger den blir bara fel. Tyvärr kommer jag bara bak till 2011 med min systemaccess på jobbet. Click to expand... Mente liksom at "x" betydde ukjent... Men ser det at du har rett i det at mye kan skjedd på 3 år
Savipix ScanFlyer Rusty 14 Aug 2013 #7 ThePlanespotter1 said: Mente liksom at "x" betydde ukjent... Men ser det at du har rett i det at mye kan skjedd på 3 år Click to expand... Doh, sorry! Skyller på att mitt huvud var fullt av registreringar efter en dag på OPS
ThePlanespotter1 said: Mente liksom at "x" betydde ukjent... Men ser det at du har rett i det at mye kan skjedd på 3 år Click to expand... Doh, sorry! Skyller på att mitt huvud var fullt av registreringar efter en dag på OPS