Lurer på om SAS har planer om å dele trafikken mellom NO og DK likt etter hvert, ikke kun OSL-CPH. Passasjertallene blir jo fordreid slik det er i dag.
La oss håpe de fordeler det på en mest mulig effektiv møte for selskap og kunder.
Fordreid? Det er jo samme selskap. La oss håpe de fordeler det på en mest mulig effektiv måte for selskap og kunder.
Dette gjør det kanskje mulig for WF å åpne nye ruter eller øke frekvenser på eksisterende ruter ettersom KRS-CPH er kortere enn CPH-TRD.
Noen som hørte bønen min. hehe![]()
I dag er det vel ca 25-30 daglige flighter mellom Norge og Danmark. Så vidt jeg har skjønt flys ca halvparten av OSL-CPH av norsk crew og fly stasjonerte i Norge. Dvs at crew i Norge får en uforholdsmessig liten del av "kaka".
I SAS systemet er det dessverre slik at noen ganger er det økonomi, og andre ganger politikk, som ligger til grunn for de avgjørelser som blir tatt.:headbang
Får håpe det er økonomi som gjelder denne gangen.![]()
Vet ikke om du har fått det med deg, men nå er det KUN økonomi som gjelder når avgjørelser taes i SAS. Slik har det faktisk vært en stund.
Blir litt det samme som å fortsatt si at i SAS er det hele tiden streiker, ganske så lenge siden det var antydning til streik i SAS nå.
Så igjen, økonomi, økonomi, økonomi er det som gjelder.
Ja, det enkleste hadde nok vært om dere (fordømte) ATC-mennesker kun hadde hatt 737 å forholde dere til![]()
De var oppe i to daglige en stund.Her gir mannen en fin forklaring med klare fakta, så kommer du med en ufin bemerkning. Kunnskap er makt.....
Så får vi håper at ikke SAS raserer det flotte tilbudet som WF har bygd opp på ruten med opptil 4 daglige avganger. SK hadde en forrige gang de fløy.....
Det var da positivt, og oppbyggende for ruta![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.