SAS oppgraderer opptil syv A330 og A340 - Cabin Retrofit

Leste du forrige post før du la ut en ny?

Det gjorde jeg, men "slutten av mars" er et ganske vidt tidsrom.
Har man ikke mer en spydige kommentarer å komme med er det vel best å la være?

Og der stopper vi!

Tips, leg ha som står i postene før deg...og den A330 kommer nok skal du se, litt forsinka som den siste kanskje, men du vil tidsnok få høre det ,)

Den var spådd ferdig før skjemaet (tidlig denne uken), men ser ut som det drøyer litt .. Er nok ikke så lenge til.

Det gjorde jeg, men "slutten av mars" er et ganske vidt tidsrom.
Har man ikke mer en spydige kommentarer å komme med er det vel best å la være?

Jeg gætter på den kommer til cph mandag. På onsdag er både cph/arn/osl-ewr samt arn-ord opført med a330 :)

Fan. Ser att SAS har tagit bort LN-RKN på onsdagens SK907 och satt den på 903 från ARN istället, så nu när mitt sista hopp att LN-RKH blir satt i trafik.

Nettopp hatt -RKN fra New York til København. Fantastisk tur og en utrolig lekker kabin. Fyldig rapport kommer :-)

er det noen som har peiling på når alle flyene skal være klare ?? Jeg vil være sikker på å treffe et "ny oppusset" fly til neste IC, og bestiller ikke billetter før det er klart.

er det noen som har peiling på når alle flyene skal være klare ?? Jeg vil være sikker på å treffe et "ny oppusset" fly til neste IC, og bestiller ikke billetter før det er klart.

Hvis du bestiller en flight som er operert med en A330-300 etter sommern, så skal du være rimelig sikra.

LN-RKH raser snart over Hamburg med kurs for OSL. :) Morsom tid fremover for SAS nå med nye kabiner og 1 nytt fly dette året....hvis jeg ikke har skjønt feil? RKN er alt i trafikk og neste er RKM. Da er man snart garantert ''new cabin layout'' mellom OSL-EWR da. :)

Last edited:
Og FR24 har fått med seg ny cabin innredning [emoji1]
08288ad2b6ee7045c955c791f5b72abf.jpg

Er det tregere installering av setene eller det at de finner endel "overraskelser" under sjekket som gjør at alt virker være nesten en måned forsinket?

LN-RKH fremme i ZHR nå...
Noen som vet hvor lenge de regner med at modifikasjonen av kabinen tar på denne maskinen?

Ank 23.02.15

Det var iallefall opprinnelig planlagt 21 dager på denne maskinen ...

16/17 dager over skjema

Er det tregere installering av setene eller det at de finner endel "overraskelser" under sjekket som gjør at alt virker være nesten en måned forsinket?

Alt tyder på noe muffens her ja[emoji6]

Alt er en måned forsinket ca på grunn av sen levering av stoler samt en del av det ene galleyet. Men det jobbes hardt for å hente inn så mye som mulig tid

På innsjekkingen til SK907 i morgen ser det ut til at den skal fly OSL-EWR i morgen 5. April også...

Spm ang A340'ene. Hvis jeg har forstått riktig er det bare de egeneide A340'ene som skal ha oppgradert kabin. SAS har også sagt de ikke er 100% sikker på hvor stor LH ekspansasjon de skal gjøre. Uansett, er det ikke forferdelig bortkastet å oppgradere en A340 kun for å bruke denne i tre år? Eller tenker de at den kan selges for mer med ny kabin?

Back