• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS oppgraderer opptil syv A330 og A340 - Cabin Retrofit

Er det standard med 198 cm lange senger i lie flat config?

Jeg skjønner at det er en kost nytte analyse her, men det er lite her i verden som får meg til å bli så sint på verden som når jeg må ligge i en for kort seng..

Jeg vil jo helst ha 220 å boltre meg på, men hadde vært evig takknemlig for 205, så det er litt å strekke seg i.

Nuvel, first world problem, ser uansett bra ut!

Mener å ha lest på bonusfeber at i underkant av halvparten av stolene er 202cm. En stor fordel oss som er rett under 2 meter, begrenset sengeopplevelse på BA eksempelvis.
 
Er det kun en maskin som er klar foreløpig? Når kommer de andre flyene til å være klare?
 
Det er sagt slutten av mars på neste maskin, men nå står jo den fast på ORD, så mulig det gir forsinkelse.
 
Noen måter man kan finne ut hvilket fly man skal på en longhaul tur? skal CPH - SFO i slutten av feb, men finner bare ut at det er en 340-300 så antar det er gammel og kjip kabin ;(

SFO flys av A340
A340 vil tidligst bli oppgradert med ny kabin til høsten.
 
RKN som kommer inn som 6900 heter i hvertfall 907 ut igjen
RKM som kommer inn som 908 kan jeg ikke se at er planlagt på noe, så den går nok ferry ut igjen til CPH eller ARN
 
LN-RKH fremme i ZHR nå...
Noen som vet hvor lenge de regner med at modifikasjonen av kabinen tar på denne maskinen?
 
Skal fly med SK908 EWR-OSL 20. mars. Er det noen teoretisk mulighet for at denne settes opp med LN-RKN, eller skal den kun gå på CPH?

Forøvrig sier sas.no og Checkmytrip at avgangen skal flys med A340, mens SAS-appen og TripIt sier A330, pussig nok...
 
Back
Top