SAS oppgraderer opptil syv A330 og A340 - Cabin Retrofit

Skal fly med SK908 EWR-OSL 20. mars. Er det noen teoretisk mulighet for at denne settes opp med LN-RKN, eller skal den kun gå på CPH?

Forøvrig sier sas.no og Checkmytrip at avgangen skal flys med A340, mens SAS-appen og TripIt sier A330, pussig nok...

20MAR15 SK908 EWR-OSL A343
 
Det er mye bytter om dagen pga 'operasjonelle utfordringer'. Slikt vil alltid kunne forekomme.
 
SAS bruker også EWR til å rotere fly inn til CPH for sjekker og vedlikehold, så LN-RKN kommer nok til å bytte på å fly både CPH, OSL og ARN til EWR.
 
2-2 er nye kabinen ja, er SAS sitt system som foreløpig ikke takler 1-2-1. Hvis du henter opp flighten i Expertflyer/Lufthansa så får du skikkelig visning.
1bcad5baf7e6891ae8618b51e7fcba6b.jpg


Samme fligh på sas.no
763126489bb341e621e836137c98d0e1.jpg

Nå er dette fikset, slik at setekartet ser "normalt" ut også på sas.no.
 
Hvis man er to som reiser sammen, hvilke seter tenker dere er best i SAS Business? Er det f.eks. noe spesielt med 1. rad?
 
Lurer på hva odsen er for å treffe riktig "individ" på STO-ORD 15 eller 16 apr.. evt CPH-ORD samme datoene. SKal reise en av de dagene uansett.
 
Lurer på hva odsen er for å treffe riktig "individ" på STO-ORD 15 eller 16 apr.. evt CPH-ORD samme datoene. SKal reise en av de dagene uansett.
Per dags dato, dårlig...

ARN-ORD:
15. april: A340, gammel kabin
16. april: A340, gammel kabin

CPH-ORD
15. april: A340, LAN config
16. april: A340, LAN config
 
SK907 24 mars er nå satt opp med 1-2-1, var opprinnelig planlagt fløyet av en A340. Håper ekstra hardt på at OT lotteriet slår igjennom slik at to av de gjenværende 14 setene blir våre.

På returen 29 mars med 908 er det fortsatt 1-2-1 seating som det alltid har vært.
 
Neste ut er LN-RKH "Emund Viking" som er i gang på twitter-kontoen
Good evening! I´m Emund Viking, the 2nd plane that´ll get #sasnewcabin.
Kilde: @SAS_Viking
 
Last edited:
Nei, ikke komfortmessig. Servicen er vel lett oppgradert, men setene er de samme som 'bak'.
 
oki, så da er det mer eller mindre ikke noe vits å gå for oppgradering til M+ for å få litt bedre plass og sånt ?
 
LAN har aldri hatt Eco+ i sine langdistanse flyene, så det er ikke noe egne Eco+ konf på dette flyet

og nei, flyet er ikke leaset av LAN, den er leaset av Airbus
 
Back
Top