SAS oppgraderer opptil syv A330 og A340 - Cabin Retrofit

Er det standard med 198 cm lange senger i lie flat config?

Jeg skjønner at det er en kost nytte analyse her, men det er lite her i verden som får meg til å bli så sint på verden som når jeg må ligge i en for kort seng..

Jeg vil jo helst ha 220 å boltre meg på, men hadde vært evig takknemlig for 205, så det er litt å strekke seg i.

Nuvel, first world problem, ser uansett bra ut!

Mener å ha lest på bonusfeber at i underkant av halvparten av stolene er 202cm. En stor fordel oss som er rett under 2 meter, begrenset sengeopplevelse på BA eksempelvis.

Er det kun en maskin som er klar foreløpig? Når kommer de andre flyene til å være klare?

Det er sagt slutten av mars på neste maskin, men nå står jo den fast på ORD, så mulig det gir forsinkelse.

Noen måter man kan finne ut hvilket fly man skal på en longhaul tur? skal CPH - SFO i slutten av feb, men finner bare ut at det er en 340-300 så antar det er gammel og kjip kabin ;(

SFO flys av A340
A340 vil tidligst bli oppgradert med ny kabin til høsten.

RKN som kommer inn som 6900 heter i hvertfall 907 ut igjen
RKM som kommer inn som 908 kan jeg ikke se at er planlagt på noe, så den går nok ferry ut igjen til CPH eller ARN

LN-RKH fremme i ZHR nå...
Noen som vet hvor lenge de regner med at modifikasjonen av kabinen tar på denne maskinen?

Skal fly med SK908 EWR-OSL 20. mars. Er det noen teoretisk mulighet for at denne settes opp med LN-RKN, eller skal den kun gå på CPH?

Forøvrig sier sas.no og Checkmytrip at avgangen skal flys med A340, mens SAS-appen og TripIt sier A330, pussig nok...

Back