Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Booket nettopp en Z-klasse billett med SK907 8/5, retur med SK910 10/5
(Milagerun for å beholde EBG)
Sete kartet ved valg av sete sier 2+2 config.
Er dette en leie maskin (LAN)???? Står at SAS er operatør med A330 men sete kartet ligner ikke på A330.
I disse oppgradering av kabin tider så ble jeg litt i tvil.
Har dere orakler der ut en formening??
er det en tråd som beskriver de nye setene -?
Hei, skimmet tråden uten å finne svar: altså 3 A340 blir oppgradert, og det er 5 totalt. Den ene LAN-maskinen er uaktuell, så spørsmålet blir; hva skjer med de 4 andre?
Dermed skal de sikkert fases ut som de første - men når?
Altså man kan risikere gammel A343 til/fra NRT... Teit!
Håper noen tar seg tid til å lage en liten TR m/ bilder fra ny C evt. Plus nå som det er nytt servicekonsept.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.