Regnes RKP fortsatt som backup fly, eller er det brukt på lik linje ett hvilken som helst av de andre A330 fly?
RKP skal kun brukes som backup så snart de to siste A340 er ferdig.
Regnes RKP fortsatt som backup fly, eller er det brukt på lik linje ett hvilken som helst av de andre A330 fly?
Og da er OY-KBC på vei til Zurich for oppgradering (SK9135). Da er det bare OY-KBD igjen.
Jeg skal en tur til Tokyo i slutten av mai (28. mai), og får opp en litt underlig seatmap. Det ser ut til å være 2+2+2 i business. Det betyr vel da at dette er en maskin med gammelt interiør, eller at det er ex-LAN? På returen en drøy uke senere ser det ut til å være ny seat map.
Skal fly SK901 i Plus i morgen (6. mai), og ser at seatmap på SeatGuru ikke stemmer med det som kommer frem i app ved innsjekk. Plus går fra 14 til 17 i SAS-appen, men fra 20-23 på SeatGuru. Noen som vet hvilket fly som er satt opp på denne, og om det er oppgradert kabin?![]()
De "gamle" A340 hadde + fra rad 14-17, så det er trolig OY-KBD.
Ok, takk! RKP hadde fått satt inn gammel Plus nå, så da blir det vel det samme hvilken av de. Hvordan er de gamle setene? Har bare prøvd nye Plus.
(med unntak av LN-RKH).
Da er også OY-KBC på vei nordover til CPH...![]()
Hva skjer med de gamle setene? Kastes de? (Vet noen av de gamle plusseter blir satt inn i LAN-maskinen).
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.