Etter at LN-RKS tar over for en A340, regner jeg med ... så snart![]()
ok, hvornår er det så? RKS står vel til at lande i CPH i dag eller i morgen, men der går vel noget tid, inden den kommer i rute.
På mandag. Der går den til Beijing![]()
Cool. Kan se, at den flyver på PEK frem til 5. oktober. Jeg bemærker, at man sætter 330'eren ind på den kortere af deres longhaul-flyvninger, hvor det kan flyve tur/retur inden for 24 timer.
Ser LN-RKN flyr til Beijing i kveld, så da er ruten allerede i gang med A330. Klarer de "gamle" A330 dette?
Artikkel om SR Technics i den siste utgaven av Airliner World der SAS både er omtalt og intervjuet om hvorfor valget falt på SR Technics.
Ser LN-RKN flyr til Beijing i kveld, så da er ruten allerede i gang med A330. Klarer de "gamle" A330 dette?
Fløj med OYKBA som SK984/24sep NRT-CPH....Ser at SK9135 fra CPH til ZRH har vært satt opp både i går og i dag, men er innstilt.
Trøbbel med OY-KBA som skal nedover?
Nei, den går til ZRH mandag morgenSer at SK9135 fra CPH til ZRH har vært satt opp både i går og i dag, men er innstilt.
Trøbbel med OY-KBA som skal nedover?
Nei, den går til ZRH mandag morgen![]()
KBA planlagt ferdig 31/10
RKF planlagt ferdig 28/11
KBM planlagt ferdig 26/12
RKG planlagt ferdig 27/1
Laveste pris, regner jeg med?
Skal PEK ruten opereres fast med A330 fremover?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.