SAS har lagt ut tegning av A330-kabinen på Scandinavian Traveler nå:
http://www.scandinaviantraveler.com/en/newcabin
http://www.scandinaviantraveler.com/en/newcabin
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Med 32 C-seter, er vel det kun en reduksjon på 2 seter fra nåværende konfig?
Det undret også mig.
Hvad er det der gør at de nu udnytter samme plads markant bedre? I gammel konfig er der 6 rækker mellem L1 og L2, nu er der 8. Nu har jeg aldrig fløjet business på SAS LH, så ved ikke hvad der ellers er der, men virker mærkeligt.
Det undret også mig.
Hvad er det der gør at de nu udnytter samme plads markant bedre? I gammel konfig er der 6 rækker mellem L1 og L2, nu er der 8. Nu har jeg aldrig fløjet business på SAS LH, så ved ikke hvad der ellers er der, men virker mærkeligt.
De endrer jo Crew rest Area, det frigjør vistnok en god del plass.
Det undret også mig.
Hvad er det der gør at de nu udnytter samme plads markant bedre? I gammel konfig er der 6 rækker mellem L1 og L2, nu er der 8. Nu har jeg aldrig fløjet business på SAS LH, så ved ikke hvad der ellers er der, men virker mærkeligt.
Er det ikke samme sete som Qantas holder på å installere nå?
Forklaringen til SAS henger ikke helt på greip:
Føler du deg inneklemt i bil også?Thai biz på Osloruta har da også 3-punkts belter.
Må innrømme at jeg ikke følte meg bekvem med å sitte like mye med beltet på som før - føltes inneklemt
Det tillater vel også at man kan ligge flatt ved takeoff og landing?
Rett meg hvis jeg tar feil, men man kan vel ikke ligge helt flatt under avgang og landing, men at man kan ha setet endel bakover, og slipper sitte rett opp med ryggen
Det tillater vel også at man kan ligge flatt ved takeoff og landing?
To help bleary-eyed business travellers make every minute count in their quest for sleep the Business Suite is also approved for a gentle recline during the taxi, take-off and landing stages.
![]()
Instead of sitting bolt upright until the plane is in level flight the Business Suite's 'relax and recline' setting allows the seat to tilt back on a 5 inch recline (equivalent to 21 degrees) and slide forward into an approximation of what you'd typically enjoy during the flight, except that the legrest can't be raised in this mode.
http://www.ausbt.com.au/qantas-business-suite-business-class-airbus-a330-200
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.