Molinari
ScanFlyer Silver
Re: SAS øker "prisen" for oppgradering med EB-poeng
Dette er jo kanskje noe for en ny tråd, men jeg lurer også på hva som er det beste bonusprogrammet i *A om man ikke vil ha EB, men flyr med SK? Mitt reisemønster er mye OSL-CPH og OSL-STO, og da mest i Y+ og C
Og ja, det er flere som nå vurderer sterkt å klippe EB-kortet sitt ved første mulig anledning
Noen som kan si litt om opptjeningsstrukturen til Continental? Interkontinentalt flyr jeg en del mellom Norge og USA/Asia, og noe mer innen Europa. Det meste hovedsaklig i økonomiklasse. Jeg har sett litt på Lufthansas Miles & More, men hvis man kan få en statusmatch hos Continental, er jo det absolutt noe å vurdere. Hvordan er f. eks opptjeningen hos Continental når man flyr med andre Star Alliance-selskaper - både innen Europa og interkontinentalt?
EuroBonus er i hvert fall intet blivende sted sånn som de har utviklet seg i det siste.
Dette er jo kanskje noe for en ny tråd, men jeg lurer også på hva som er det beste bonusprogrammet i *A om man ikke vil ha EB, men flyr med SK? Mitt reisemønster er mye OSL-CPH og OSL-STO, og da mest i Y+ og C
Og ja, det er flere som nå vurderer sterkt å klippe EB-kortet sitt ved første mulig anledning