Fine ting. Veldig bra at de fremstår som et forutsigbart produkt, der alle ansatte til en hver tid vet hva som gjelder, og kan informere kundere i henhold til dette.Og jeg ringte og spurte rett ut om dette ifbm med en billett jeg har på gang og fikk den flyttet som en endring, det avr ikke snakk om å avbestille og ta på nytt.
-A
Vil nok tro at det er et stort mindretall fremfor store masser som faktisk bryr seg om saken. Og det kan jo faktisk hende SAS har en plan for å kapre forretningssegmentet på en annen måte enn oppgradering med EB-poeng. For det er vel ikke på den måten man egentlig kaprer forretningsfolk om man ser på det store bildet dersom SAS virkelig skal tjene penger? Neppe.
Vil nok tro at det er et stort mindretall fremfor store masser som faktisk bryr seg om saken. Og det kan jo faktisk hende SAS har en plan for å kapre forretningssegmentet på en annen måte enn oppgradering med EB-poeng. For det er vel ikke på den måten man egentlig kaprer forretningsfolk om man ser på det store bildet dersom SAS virkelig skal tjene penger? Neppe.
Hvordan blir det når CO går inn i Star? Kan jeg slå sammen mine poeng der med SAS på en måte?
Hvis det er sånn at Continental vil tilby å matche statusen i SAS når de går inn i Star, blir det løsningen for meg.
Du bør nok konvertere i god tid før de går inn. Få (om noen) selskaper matcher innen samme allianse. (Tommy har sikkert mer info)
Jeg tror faktisk SAS har strategi rundt dette med EB-poeng, men det er mulig det kommer ut i litt feil rekkefølge. Nå økes antall poeng for oppgradering, noe som gjør det vanskeligere for noen å oppgradere seg, eller ta ut reiser i det hele tatt. Hvorfor gjør SAS det? Kanskje de har økonomiske grunner som gjør at de vil at færre skal få tatt ut poeng i reiser/oppgraderinger. Men hva kommer i stedet? Fra en annen tråd om info som SAS har sendt ut i USA:
"During this year, EuroBonus will see the launch of an online reward shop, there will be improved access and information regarding award seats and an expansion of the range of third party agreements will take place."
Så økonomisk sett ønsker kanskje SAS at dere skal ta ut EB-poeng i produkter eller andre "third party agreements", fordi det vil totalt sett vil skape et bedre EB-produkt for den store mengden....og ikke bare for dere sære/nerdete folk her inne?(ikke negativt ment)
Mitt inntrykk er at SAS ikke helt forstår hva et bonusprogram egentlig er, og at de oppfatter det som en kostnad.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.