• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS og utfasingen av MD80

Re: Utfasing av MD80 fra SAS

Stemmer at de siste står på nordvest siden på GM. Mange av oss som får frisket opp taxe ferdighetene da disse skal flyttes :)
 
Re: Utfasing av MD80 fra SAS

Ja, jeg så de i går .. alle har ihertfall motorene fortsatt i behold.
 
Re: Utfasing av MD80 fra SAS

LN-RLE, LN-ROT, SE-DIK og SE-DIN(?) stod ved alfa nord på OSL for noen dager siden.
 
Re: Utfasing av MD80 fra SAS

Fantastisk med MD80 Mega-DO, men skal dessverre på jobb i London den helga. Er det noen fakta på bordet om når siste regulære MD-flight vil være for SAS? Hadde vært koolt å sikre seg billetter.
 
Re: Utfasing av MD80 fra SAS

Fantastisk med MD80 Mega-DO, men skal dessverre på jobb i London den helga. Er det noen fakta på bordet om når siste regulære MD-flight vil være for SAS? Hadde vært koolt å sikre seg billetter.

Noen som sitter på info, eller kan gjøre et søk i systemene?
I følge businessclass.se ligger det an til slutten av oktober, de har reservert en del seter til den siste flighten, så det kan være verdt å følge med der óg:

Nej, det är senare. Vi har en "rullande" gruppbokning på den resan sedan tidigare så att vi garanterat får flyga på sista flighten. SAS har inte schemalagt hela roll-out på MD80 ännu så ingenting finns klart. Samma dag som det blir klart har vi 20-30 stolar vilket är ungefär vad jag tror går att fylla till vettigt pris som vi kombinerar med middag etc.
http://www.businessclass.se/sas-eurobonus/8440-sas-sista-tur-med-md8x-12.html
 
Re: Utfasing av MD80 fra SAS

Som du säger , säkert administrativa orsaker. Också LN-ROX nu N496DN , OY-KHP N475DN och SE-DIL N477DN registrerade på Delta Air Lines Inc.

SE-DIS nu N480DN hos Delta Air Lines Inc.
 
Re: Utfasing av MD80 fra SAS

Det er vel ingen mulighet for å bli med på et av disse leveranseturene som flue på veggen / skribent for Flyprat..? ;)
 
Back
Top