SAS og utfasingen av MD80

Re: Utfasing av MD80 fra SAS

Aj stor fejl herfra....
kunne ikke se "forskel" påen MD82 og en MD87
Sorry
Hilsen Ole

Kom förmodligen också till Oslo häromdagen (6 april ?)

Takk skal du ha!

Skal si de samler på MDer på OSL Tech om dagen, nesten flere der enn på basen i CPH ;) Kun 9 igjen da på CPH basen. Og så kommer det vel 2 A320 denne eller neste uke også, så da forsvinner det kanskje enda flere MDer fra CPH, eller?

Skal lige se efter imorgen..hvilke der af de nævnte der er på GEN..ud over dem vi kender til.
Altså ROP/ROT og SEDIN
Hilsen Ole

Er disse 5 fortsatt aktive?

LN-ROP STAAR I OSL
LN-RMS STAAR I OSL TOMFLYVNING SK9101/06APR
LN-ROT STAAR I OSL
SE-DIK STAAR I OSL TOMFLYVNING SK9101/25FEB
SE-DIN STAAR I OSL

HILSEN OLE

OY-KGT, LN-RMS, LN-ROP og SE-DIS står hos SAS Teknisk. Min kilde kjenner ikke til hvor RLE, ROT, DIK og DIN er, men det er mulig de er lagret et annet sted på OSL.

OY-KGT, LN-RMS, LN-ROP og SE-DIS står hos SAS Teknisk. Min kilde kjenner ikke til hvor RLE, ROT, DIK og DIN er, men det er mulig de er lagret et annet sted på OSL.

Det står fire MD80 ved forsvaret sin terminal. Kan det være de 4 siste?

Ja, fikk akkurat bekreftet det. 8 totalt. SE-DIS er planlagt til USA på mandag.

Hei "Putte".
Fløy med Mette Viking, Mai i fjor fra Dublin til Kjøbenhavn. Fant den ikke på lista så den er kanskje ikke komplett?

Interessant at den er blitt reregistrert. Muligens av administrative årsaker, for den skal neppe ut og fly mer...

Interessant at den er blitt reregistrert. Muligens av administrative årsaker, for den skal neppe ut og fly mer...

Som du säger , säkert administrativa orsaker. Också LN-ROX nu N496DN , OY-KHP N475DN och SE-DIL N477DN registrerade på Delta Air Lines Inc.

Må være litt trist å skulle fly disse gamle sliterne til huggern:old Ble så glad her om dagen da jeg så blue sin 717 komme inn for landing, de er virkelig like de gamle dc9-41.

De vil alltid være savnet:drink

Men skal ikke gå for mer OT her og nå!

Vemodig å se 9-erne forsvinne.

Min lengste tur med en av SAS sine var Dharan - CPH -TRD.
Husker ikke mellomlandinger på første leg, og er usikker på om 9-erne gikk FBU - TRD,
- tror det var våren 1970, evt 3-4 år senere.

Back