1. desember flyr OY-KBM, SAS sin siste A343 til TUS/MZJ for utfasing.
(Alt LT)SK9155 CPH0645 - 1000TUS1130 - 1200MZJ 01DES20
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
(Alt LT)SK9155 CPH0645 - 1000TUS1130 - 1200MZJ 01DES20
Ja, Marana rette utenfor Tucson. Antar den måtte via Tucson for litt toll og immigration før den tok den korte turen til andre siden av byen
OY-KBM og OY-KBA som ble sendt for noen uker siden var begge eid av SAS.Er A340-maskinene fly SAS eier eller leier?
Mener å ha lest at det var pga toll-deklarering, noen som kan av-/bekrefte?
Ut fra bildene ser det ut til at maskinene skrotes med fullt interiør. Eller blir dette demontert og sendt tilbake til SAS?
Den har vel aldri vært så enhetlig i SAS som den blir nå?
Nå brenner det virkelig virkelig på dass for en som aldri har fått prøve den flygende blyant.
På en 340 er nok Newark til Oslo kun et lite hopp. Lang takeoff roll var nok sannsynligvis flex take off.Farvel til en vakker og deilig skapning.
Må innrømme at jeg har vært en smule bekymret ved takeoff fra Newark et par ganger. Den gjerrig-powerede A343 har ihvertfall gjort flat-eartherne til skamme! Hadde ikke jorda vært rund, hadde vi nok sett flere rejected take-offs! ��
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.