LN-RGH er planlagt NWI til SNN i dag. Den har vært på NWI for vedlikehold siden 16AUG21.
Så hvis jeg ikke tar feil, levres flyet tilbake til utleier på SNN.
(Alt LT)
RGH skal vel til Transavia France?
LN-RGH er planlagt NWI til SNN i dag. Den har vært på NWI for vedlikehold siden 16AUG21.
Så hvis jeg ikke tar feil, levres flyet tilbake til utleier på SNN.
(Alt LT)
(Alt LT)SK9229 OSL0930 - 1100BGR 01FEB22
SK9229 BGR0430 - 0800MIA 02FEB22
LN-RRL fyker over dammen på tirsdag, destinasjon: MIA (via BGR).
(Alt LT)
Høres ut som at SAS har fått et tilbud på de resterende -800’ene de ikke kunne si nei til. De skal visst ut av flåten senest i april. Tipper de skal konverteres. DHL eller Amazon ..
Dermed blir det nok omstokking i utfasingen av -700’ene og mere NEO’er til Norge for å kompensere.
Litt artig at den har fått samme reg. som når den fløy for Air Europa tidligere på 2000-tallet. Har spanske myndigheter samme regler rundt gjeninnføring/re-registrering av maskiner som her til lands?
Boeing 737 -883 28327 1070 N372FL Flight Lease ferried 20feb22 ARN-NAP ex LN-RRU
Da er LN-RRJ neste maskin ut...
(Alt LT)
delivery 23-24feb22 WOE-DXB-UTP
LN-RRJ skal til en ny operatør, Thai Summer Airways. HS-STD er reg'en. Det blir deres første aktive fly. To tidligere bestillinger kom aldri i trafikk.
737-883 LN-RRS omregistrerad N325FL 2021-11-19 Bank of Utah Trustee. Parkerad på Arlanda sedan 2021-03-13. Ska till DHL.
Nå på vei mot Kina via Anchorage for konvertering. (ignorer bildet)
Boeing 737 -883 28326 1036 N326FL Flight Lease ferried 09jun22 ARN-ALA prior freighter conversion ex LN-RRT
LN-RRT melder Skyliner at forsvant fra ARN i dag, for et videre liv som frakter. men må vel først konverteres
Den ble overlevert DHL 3/6. Skal nok videre til Kina.