Re: SAS og eierskiftet - rutetråden
Delta flyver allerede JFK-ARN i sommerperioden, og mon ikke den gøres helårs så snart det er muligt.
Iøvrigt så kan man være helt sikker på at SAS arbejder 24/7 på at flytte ARN og OSL til JFK, men det kræver som nævnt i utallige posts jo ledige slots.
Jeg er ret sikker på at vi inden for en kortere tid vil se at man finder en løsning på ARN-JFK og OSL-JFK (om det så er på SK eller DL metal).
Men dersom Delta er så giret på å få igang JV samarbeidet som man kan få inntrykk av, så kan de vel være tjent med å overføre et par slots slik at man får igang feeden fra OSL og ARN? Det er vel ingen som er tjent med at SAS flyr inn til EWR? Eventuelt så oppretter Delta selv JFK-OSL/ARN, men det blir vel i meste laget om SK fortsatt skal fly til EWR?
Delta flyver allerede JFK-ARN i sommerperioden, og mon ikke den gøres helårs så snart det er muligt.
Iøvrigt så kan man være helt sikker på at SAS arbejder 24/7 på at flytte ARN og OSL til JFK, men det kræver som nævnt i utallige posts jo ledige slots.
Jeg er ret sikker på at vi inden for en kortere tid vil se at man finder en løsning på ARN-JFK og OSL-JFK (om det så er på SK eller DL metal).