Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Skulle det åpnes flere ruter østover så vil det vel melde seg et behov for flere større maskiner(A350)? Eller kan A330 gjøre jobben?
Nye ruter avhenger vel av flere maskiner uansett.
3. Istället för SIN drar jag till med ett litet wildcard: CPH-HKG (gammal favorit)
HKG er ikke lenger hva det var, så ser ikke det som veldig sannsynlig.
HKG er ikke lenger hva det var, så ser ikke det som veldig sannsynlig.
CPH-ATL fanns det kapacitet genom att tex lägga ner ARN-ORD och minska frekvensen på andra ruter? Anledningen varför jag frågar är för att om den kapaciteten kunde trollas fram genom ändringar så undrar jag vad de tänkt sig att använda den här maskinen på? Ser ut som om att de får tillgång till den mycket snart.
https://www.flightglobal.com/airlin...hed-during-fleet-restructuring/156844.article
Så när de lanserade ATL så visste de att de skulle få den här maskinen alternativt om inte det skulle lyckas skulle de bli tvingade att lease en? Det är en kall beräkning![]()
Så när de lanserade ATL så visste de att de skulle få den här maskinen alternativt om inte det skulle lyckas skulle de bli tvingade att lease en? Det är en kall beräkning![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.