Det har jo blitt spekulert i på forhånd her inne, og de blir i så fall erstatning for MD-80'er som skal ut av flåten. Dette er, i tillegg til å finne Q400-erstatter, noe SAS skulle ta en avgjørelse på i løpet av desember i år mener jeg å huske.
men, når jeg ser hva som er kilden er jeg ikke sikker.... no offence, Stein & Co, men SAS-pilotene er de værste skravlekjærringene og ryktemakerne i selskapet
He, he - pilotene er skravlekjerringene... Hmm, i selskapet, kanskje, men tro hvor vi finner de største skravlekjerringene utenfor forumet?![]()
Er det ikke derfor vi alle er innom sidene dine fra tid til annen, CK, for å dele siste nytt eller opplukkede rykter, og å nyte de mer eller mindre kvalifiserte oppfatningene av dem?![]()
i og for seg ingen uvanlig kombinasjon - både Air France, BA, Lufthansa, United, easyJet, Air Berlin, US Airways, CSA, airTran og sikkert enda flere har jo flåter av både 737/737NG og A320. I noen tilfeller er det jo slik at den ene typen skal erstatte den andre, men det kan jo ta mange år.
En af SAS kaptajnerne fortalte os i fredags at SAS er på jagt efter 4 A320
som skal in til foråret,,nogen der ved mere ????
Hilsen
ole
Det forundrer meg ikke om SAS anskaffer noen A320 også. Synes de har altfor mange flytyper i flåten. Ingen enhetsflåte her nei, f.eks på de skandinaviske og europeiske rutene. Men det er vel flere grunner til at det er som det er og dette har jo vært diskutert opp og i mente her på forumet tidligere.
Espen![]()
En 320 er bortimot identisk med en 319. Eneste forskjellen er at 320 er litt større og har to ekstra nødutganger
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.