Star Flyer
Star Alliance only.
Synes de kunne vente med et slikt gebyr til de hadde fått på plass en ny og oppgradert flykabin på langdistanserutene.
Enig med deg. Ikke imponerende å fly long-haul i GO med Sas nå om dagen.
Synes de kunne vente med et slikt gebyr til de hadde fått på plass en ny og oppgradert flykabin på langdistanserutene.
Observert på db.no i dag...
Riktignok var dette for en New York-reklame...
Har de sluttet med måltidene også?(kun kaffe og avis..)
Det er vel forhånds reservasjon som ikke er gebyrfritt ;-)
Muligheten for å være tidlig ute og ha flakt å få et bra sete er jo nå borte.
Ikke nødvendigvis. Hvis ingen kjøper dem, er de gratis når du sjekker inn. Hvis du f.eks. kjøper en billett et par uker før avreise, hadde trolig disse setene vært borte for lenge siden - og da for godt.
Vanskelig å regne statistikk på dette - det kommer jo an på belegg, bookingtidspunkt osv, men med mindre du booker veldig tidlig vil jeg tro at du har minst like god sjanse til å få gode seter hvis du er på hugget når innsjekk åpner.
Alltid like festlig å lese menighetens forståelse for tilpasning av markeder. Når dette skjer i såkalte LCC, så er det ikke måte på hvor håpløst alt slikt er.
Ja, er dels enig med deg, der. At det kommer er egentlig greit nok for meg, men da synes jeg SAS etter hvert skal droppe "null gebyrer"-imaget sitt.
Det jeg ser er uheldig her er at de sier at det kun gjelder 117-dokumenter, ingen har svart på det jeg spurte om lenger opp. Betyr det at hvis man får billetter på andre dokumenter så har man null mulighet til å velge disse setene? (Eller får man velge dem gratis?)
Det jeg ser er uheldig her er at de sier at det kun gjelder 117-dokumenter, ingen har svart på det jeg spurte om lenger opp. Betyr det at hvis man får billetter på andre dokumenter så har man null mulighet til å velge disse setene? (Eller får man velge dem gratis?)
117 er SAS sin IATA Prefix.
Dette betyr at dersom du kjöper en billett for SK flights hos SK, sa far du en billett med SK-Code.
Jeg er ikke helt sikkert - men dersom du kjöper samme turen hos LH, sa hender du med LH sitt IATA Code pa billetten.
Vet ikke hvordan det funker for andre, men det vil gjelde for et fåtall av kundene. De aller fleste får billettene utsendt(issued, hva heter det på norsk?) på 117. Og det er krav på billetter i bookingklasse O,T og L at billettene er utsendt på 117-. Så ikke engang WF kan selge de billigste billlettene til SAS på IC.
......ettersom jeg tviler på noe rush for å betale 300 kr for diverse seter.
...De aller fleste får billettene utsendt(issued, hva heter det på norsk?) på 117. ....
Chargeable seats A330 version 33S / A340 version 34K
20A - H
21 - 27 A, B, C, F, G, H
31A, B, G, H
32A, B, G, H
Vad är anledningen till att 32A, B, G, H är så populära? Det ser enligt SeatGuru ut som "vanliga" platser.
http://www.seatguru.com/airlines/SAS_Airlines/SAS_Airlines_Airbus_A330.php
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.