SAS er på vej med en opfølgning på den succesrige Europa-satsning, som blev indledt for et halvt år siden, hvor SAS for alvor tog kampen op med lavprisselskaberne, og som det første store netværksselskab introducerede billige one-way-billetter på alle sine Europa-ruter.
One-way-konceptet har givet SAS over en million ekstra passagerer på Europa-ruterne.
Klar med ny fase
Nu er SAS klar til anden fase af offensiven, der ifølge koncerndirektør John Dueholm kommer til at bestå af en hel ny prisstruktur og en række nye tillægsprodukter, der skal give konkurrenterne baghjul.
»Hvis man synes, at one-way var banebrydende, så kan jeg love at fase to bliver markant mere banebrydende«, siger koncerndirektør John Dueholm til Ritzau
Kilde: Berlingske.dk
One-way-konceptet har givet SAS over en million ekstra passagerer på Europa-ruterne.
Klar med ny fase
Nu er SAS klar til anden fase af offensiven, der ifølge koncerndirektør John Dueholm kommer til at bestå af en hel ny prisstruktur og en række nye tillægsprodukter, der skal give konkurrenterne baghjul.
»Hvis man synes, at one-way var banebrydende, så kan jeg love at fase to bliver markant mere banebrydende«, siger koncerndirektør John Dueholm til Ritzau
Kilde: Berlingske.dk