SAS med flere "Café lounges"

Re: SAS med flere "Café lounges"

De har åpnet en Café-lounge i Malmø. Tror den ble åpnet veldig nylig, for når jeg var innom der i dag var det masse ballonger og blomster ;)
Samme opplegg som i de norske, med kanelboller og kaffe/jus

De har åpnet en Café-lounge i Malmø. Tror den ble åpnet veldig nylig, for når jeg var innom der i dag var det masse ballonger og blomster ;)
Samme opplegg som i de norske, med kanelboller og kaffe/jus
Lurt i konkurranse med Malmø Aviation som har hatt lounger en stund.

Lurt i konkurranse med Malmø Aviation som har hatt lounger en stund.

Ja, absolutt :)
I tillegg ligger Malmø Aviation sin før sikkerhetskontrollen (ihvertfall den jeg så), mens SAS sin lå innenfor ( + rett ved gatene som SAS sine Stockholm-fly stort sett går fra, som er en annet fordel)

Och nu har vi fått en Café-lounge i Luleå. Hann in för en Kaffe med en liten muffin i måndags. Den öppnade tydligen i fredags!

Och nu har vi fått en Café-lounge i Luleå. Hann in för en Kaffe med en liten muffin i måndags. Den öppnade tydligen i fredags!

Skulle egentlig åpne i april, men da var den vel ferdig tidligere.

Tragisk oppsett @ TOS; nesten ikke drikke, noe frukt, enkel hveteboller og noe kjeks. I fjor hadde dem mer utvalg drikkemessig og kanelboller (som jeg gikk inn for å ta) i det minste. Ok sted å jobbe, men kommer på flyplassen tidligst 30 min før flight pga. liten flyplass :p

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Tragisk oppsett @ TOS; nesten ikke drikke, noe frukt, enkel hveteboller og noe kjeks.

Nå må du ikke sutre unge mann, tenk på alle de som har mistet tredjepartsloungene sine rundt om i Europa på bekostning av hvetebollen din, så bare ta deg en bolle. :lol:

Nå må du ikke sutre unge mann, tenk på alle de som har mistet tredjepartsloungene sine rundt om i Europa på bekostning av hvetebollen din, så bare ta deg en bolle. :lol:

Haha sant! Nå går det litt mer SAS fly til/fra TOS enn disse tredjepartslounge-destinasjonen, og EBG har fortsatt lounger. Er vel en av få som forstår SAS i det tilfellet :lol:

Haha sant! Nå går det litt mer SAS fly til/fra TOS enn disse tredjepartslounge-destinasjonen, og EBG har fortsatt lounger. Er vel en av få som forstår SAS i det tilfellet :lol:

Vel... nå har altså ikke heller EBG/EBD/EDP lenger lounger på 95% av de destinasjonene de fjernet. Så det argumentet holder ikke.

Du er nok heller ikke den eneste som forstår hvorfor de måtte fjerne det i PLUS i det minste. Prisene nå er jo sykt lave. Det som sender oss fullstendig opp over veggene er måten de kommuniserer det som en forbedring.

For statusmedlemmer er jo ikke dette noe problem, sånn sett. Vi bare bytter carrier og bruker Star Gold statusen.

[...]Det som sender oss fullstendig opp over veggene er måten de kommuniserer det som en forbedring.

Alt er en forbedring i PR-avdelingens øyne:

Du ble slått ned på byen av en full trønder? Forbedring! Ommøblering av nesebein og pastisk kirugi i regi av helsevesnet!

Huset ditt brant ned? Forbedring! Nå får du snart bo i et nytt hjem!

Hele familien din ble drept i en bilulykke? Forbedring! Tenk på alle pengene du sparer på å slippe å kjøpe julegaver hvert år!

DN i dag: SAS åpner Cafe Lounge på BFO 17. august.

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

Hvis jeg husker rett i fra omvisningen som kommer den rett til venstre etter sikkerhetskontrollen i den nye terminalen.

Rart ikke SVG har det. Såpass stor flyplass i Norge... Var i Luleå i går, liten terminal, men jammen var det ikke en lounge å tusle inn i der oppe. Håper SVG får en snart.

JgYQMlf.png

SAS lounge i Bergen!

Sitter på lounge i Bergen nå.

Og det å sitte er jo det som er krønglete på disse cafeloungene.... Litt keitete, men for all del.

Back