Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Lurt i konkurranse med Malmø Aviation som har hatt lounger en stund.De har åpnet en Café-lounge i Malmø. Tror den ble åpnet veldig nylig, for når jeg var innom der i dag var det masse ballonger og blomster
Samme opplegg som i de norske, med kanelboller og kaffe/jus
Lurt i konkurranse med Malmø Aviation som har hatt lounger en stund.
Och nu har vi fått en Café-lounge i Luleå. Hann in för en Kaffe med en liten muffin i måndags. Den öppnade tydligen i fredags!
Tragisk oppsett @ TOS; nesten ikke drikke, noe frukt, enkel hveteboller og noe kjeks.
Nå må du ikke sutre unge mann, tenk på alle de som har mistet tredjepartsloungene sine rundt om i Europa på bekostning av hvetebollen din, så bare ta deg en bolle.![]()
Haha sant! Nå går det litt mer SAS fly til/fra TOS enn disse tredjepartslounge-destinasjonen, og EBG har fortsatt lounger. Er vel en av få som forstår SAS i det tilfellet![]()
[...]Det som sender oss fullstendig opp over veggene er måten de kommuniserer det som en forbedring.
DN i dag: SAS åpner Cafe Lounge på BFO 17. august.
Sent fra min SM-G925F via Tapatalk
Skulle selvfølgelig vær BGO.DN i dag: SAS åpner Cafe Lounge på BFO 17. august.
Sent fra min SM-G925F via Tapatalk
Snålt av SAS å åpne lounge i Zimbabwe :8:
![]()
![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.